ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: نگاه نزدیک به موبایل Xperia XZ سونی [تماشا کنید]

روز قبل، کمپانی سونی از موبایلی تحت عنوان Xperia XZ رونمایی کرد، که پرچمدار نسل جدید خانواده X به شمار می رود. این تلفن همراه با طراحی زیبای «Loop Surface» توانسته بخشی از کمبودهایی که ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

روز قبل، کمپانی سونی از موبایلی تحت عنوان Xperia XZ رونمایی کرد، که پرچمدار نسل جدید خانواده X به شمار می رود. این تلفن همراه با طراحی زیبای «Loop Surface» توانسته بخشی از کمبودهایی که در پرچمدار قبلی یعنی X Performance به چشم می خورد را جبران کرده، ضمن اینکه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را نیز به عرصه آورده.

تلفن همراه 5.2 اینچی اکسپریا XZ با نمایشگری تمام اچ دی از نوع LCD و چیپست حرفه ای اسنپدراگون 820 در کنار 3 گیگابایت رَم، می تواند تجربه کاربری روان و کاملی را به ارمغان آورد.

البته تمرکز اصلی کمپانی سازنده به قابلیت های دوربین این اسمارت فون از جمله تولید رنگ های کاملاً واقعی و زنده، فوکوس خودکار هیبریدی با قابلیت پیش بینی مسیر سوژه، و لرزشگیر حرفه ای پنج محوره معطوف شده.

حال در خلال نمایشگاه IFA 2016 برلین فرصت پیدا کردیم تا از نزدیک با این تلفن همراه پرچمدار کار کرده و بخشی از ادعاهای شرکت سونی را در مورد آن ارزیابی کنیم. از شما نیز دعوت می نماییم تا با ما همراه باشید و ویدیوی اختصاصی نگاه نزدیک به Xperia XZ را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • mamali
    mamali | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    دوستانی که به طراحی اکسپریا ایراد وارد میکنن باید بدونن تنها کمپانی هایی که توی طراحی تقلید ندارن و نوآوری میکنن سونی و اپل هستن،شما s6 رو از پشت کنار s7 بذاری نميتونی تشخیص بدی کدوم چیه،گوشی های اکسپریا همیشه اصالت داشته و نوآوری های جالبی رو میاره که برند های دیگه دوسال عقبن ازش،مثل ضداب بودن گوشی ها،مثل دوربین و سنسور های عالیش و این دفعه هم نوآوری های انقلابی در دوربین،در کل سونی یک برند دوست داشتنیه چون تقلید کننده نیس،اصالت داره،توی خیلی از زمینه ها توی دنیا حرف اولو میزنه مثل کنسول های بازیش و سنسور های دوربینش و نمیشه سونی رو دوس نداشت

  • will
    will | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    مانی: «یک اشکال به سونی هست که ظاهر عوض نشده؛ اما خب گوشه های شیشه قوس داره پش هم همینطور شده، قسمت پایین عقب دستگاه برای آنتن دو تیکه شده و جنس آلومینیوم هم تغییر کرده .... اما باید بگم که طراحی عوض نشده»
    داداش شما به چی می گید طراحی الان گوشی های سامسونگ از اس ۲ تا الان چه تغییری کردن او دکمه هوم فیزیکی یه عمری اونجاست از جاشم تکون نخوره باز هم به طراحی سونی
    بعضی وقتها این احساس رو می کنم که سامسونگ یه چیزی به دیجیاتو می ده که بزنه تو سر سونی!?

  • Behrooz Ad
    Behrooz Ad | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    کلا دیجیاتو نگاه یخی به کل گوشی های سونی داره...این تو تک تک بررسی ها به چشم میخوره...

  • T_T
    T_T | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    مثل این که باز یه عده از سوپر ترول های انتحاری دامدونگ بعد از انفجار جدیدترین شاهکار سوپر برند گوشی سازشون ریختن اینجا کمبود هاشون رو خالی کنن خدمت این بکس عزیز باید بگم که:
    1.بعضی از شما ترول های عزیز که میگین چرا سونی حاشیه ها رو کم نمیکنه باید بدونین که دلیل کم نشدن حاشیه ها بخاطر قرار گیری سنسور اثر انگشت در عرض گوشی هست(دلیل قرار گرفتن سنسور اثر انگشت هم تو عرض گوشی بخاطر اینه که این قسمت به طور طبیعی زیر انگشت شست کاربر قرار داره و باعث میشه کاربر به راحتی بتونه از اثر انگشت برای آنلاک کردن گوشی بهره بگیره)و به این دلیل هم که سنسور اثر انگشت نیاز به مقدار کمی فضا داره برای جایگیری درست در عرض گوشی(این مطلب رو خود سونی مطرح کرده نه بنده) و همچنین نسبت صفحه نمایش به سطح این گوشی هم برابر هست با ۷۱ درصد و مساوی با اکسپریا زد ۵ ال جی جی ۵، اچ تی سی ۱۰ و بیشتر از گلکسی اس ۶ و آیفون ۶ اس و اندکی کم تر از گلکسی اس۷ پس هی تو بوق و کرنا نکنید که حاشیه هاش زیاده و فلان و بهمان.
    سایر ترول های عزیز هم که به ۳ گیگ بودن رم این گوشی گیر میدن هم بهتره بدونن سرعت این رم با رم های موجود رو سایر پرچمدار ها تفاوتی نداره و برابر با اونها و lpddr4 هست و فقط از نظر مقدار حدود ۹۰۰،۸۰۰ مگ میزانش نسبت به سایر پرچمداران کم تره که کم تر بودنش هم باعث مشکل خاصی نمیشه به این دلیل که اگه برنامه و یا گیمی نیاز به بیش از ۳ گیگابایت رم رو روی اندروید داشته باشه(در حال حاضر که قوی ترین soc موجود برای استفاده قابل حمل و موبایل اسنپ ۸۲۱ در اندروید هست) مطمئن باشید که به درستی و بدون لگ بر روی هیچ کدوم از گوشی های موجود در بازار اجرا نخواهد شد چون هر soc ای حتی اسنپ دراگون ۸۲۰ و یا ۸۲۱ طبیعتا در لودینگ بافت ها و رندرینگ تصاویر این گیم کم میاره ودر اصل gpu و cpu شما قبل از رم دچار ایجاد گلوگاه میشن و زیاد شدن میزان رم هیچ کمکی به برطرف شدن این موضوع نمیکنه.
    و موضوع آخر هم این که قسمت پایینی قاب پشتی مربوط هست به آنتن گوشی و به همین دلیله که قاب پشتی گوشی ۲ تیکس و آخرین دسته بکس عزیز ترول هم که میگن طراحی سونی تکراریه و... یه نگاه به galaxy s6, s7, note 5, note 7 یا htc m7, m8,m9,htc 10 و lg g2, g pro 2, g3,g4,v10 بندازن بعد اظهار نظر کنن(هر برندی سبک طراحی خاص خودش رو داره که هرچقدر هم تغییرش بده باز هم نشانه هایی از طراحی اون برند توش به خوبی دیده میشه)

    • nima
      nima | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

      خو تو چرا میسوزی سوتی ببخشید سونی شرکت بابات که نیست وردار گوشیتو استفاده کن

  • امینnew
    امینnew | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    سونی یه زمانی پیشرو بود اما الان دلش نمیاد 4 گیگ رام حتی روی پرچم دارهاش بزار تا با گوشی های چندسال پیش یه پیشرفتی کرده باشه حداقل

    • Babi62
      Babi62 | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

      عزیزم شما تستی نشون بده که ۳گیگ رم تو کارایی گوشی نسبت به ۴گیگ کم میاره؟ چرا اینقدر با اعداد سرو کار داری؟ مگر میشه در صورتی که اثر منفی بگذاره و کمپانی کاری براش انجام نده. توی گوشیهای اندرویدی گوشیهای سونی روانترین کارکرد رو دارن.

      • bagher
        bagher | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

        دوست عزیز چه ربطی داره...حالا چون روونه نباید از رم 4 استفاده کنه؟چرا تعصب داری.اون.موقع که اس 5 رمش 2 بود سونی زد 2 رمش 3 همه میگفتید سامسونگ اله بله...

    • علیرضا
      علیرضا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

      عزیزم نیازی نداره چون رامش خیلی سبکه از ۳ گیگ رم حداقل ۱.۷ گیگش خالیه چهار گیگ میخوای چی کار؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی