ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با 3Doodler Pro آشنا شوید؛ پیشرفته ترین قلم سه بعدی موجود در بازار

چاپ سه بعدی یکی از آخرین دستاوردهای صنعت تکنولوژی به شمار می رود که به زعم بسیاری، آینده درخشانی در انتظار آن است. بعد از عرضه انواع و اقسام چاپگرهای سه بعدی، حالا قلم جدیدی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

چاپ سه بعدی یکی از آخرین دستاوردهای صنعت تکنولوژی به شمار می رود که به زعم بسیاری، آینده درخشانی در انتظار آن است. بعد از عرضه انواع و اقسام چاپگرهای سه بعدی، حالا قلم جدیدی به نام 3Doodler Pro وارد صحنه شده که گرچه ذاتاً همان ایده های چاپ سه بعدی را دنبال می کند اما بازار متفاوتی را هدف قرار داده است؛ هنرمندان.

ورژن نخست 3Doodler ابتدا در سال 2013 عرضه شد و به موفقیت بسیار زیادی رسید. مدل ابتدایی این قلم که به کاربران اجازه می داد تا طرح هایی را به صورت سه بعدی خلق کنند، بیش از 750 هزار واحد فروخت؛ بنابراین حالا کمپانی سازنده 3Doodler به تازگی قلم جدیدش به نام 3Doodler Pro را به بازار عرضه کرده که طبیعتاً بهبودهایی نسبت به نسخه قبلی داشته است.

3Doodler Pro علاوه بر ویژگی های موجود در نسخه پیشین، از قابلیت های جدیدی بهره می برد که آن را به گزینه ای ایده ال تر برای طراحان و هنرمندان تبدیل می کند. به عنوان مثال، طراحان از این پس می توانند دما و سرعت قلم را را به ترتیب بین 100 الی 250 درجه سانتی گراد و 10 الی 100 درصد تنظیم کنند تا کنترل بهتری روی طرح خود داشته باشند.

از سوی دیگر، نمایشگر LCD کوچکی در بخش کناری قلم جای گرفته که دمای قلم را به نمایش می می گذارد. علاوه بر این، قلم 3Doodler Pro از مواد بیشتری شامل چوب، مس، برنز، نایلون و پولی کربنات هم پشتیبانی می کند که دست طراحان را بازتر از پیش می گذارد. ناگفته نماند که این ابزار طراحی سه بعدی، در حال حاضر با قیمت 249 دلار به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی