ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاه تاشوی سامسونگ احتمالا Galaxy Wings نام دارد

پتنت های سامسونگ در مورد نمایشگرهای خمیده و تاشو و دستگاه هایی که قرار است از این نمایشگرها بهره مند شوند پایانی ندارد و متداوما شاهد به ثبت رسیدن این پتنت ها هستیم. بنابراین واضح ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

پتنت های سامسونگ در مورد نمایشگرهای خمیده و تاشو و دستگاه هایی که قرار است از این نمایشگرها بهره مند شوند پایانی ندارد و متداوما شاهد به ثبت رسیدن این پتنت ها هستیم.

بنابراین واضح است که کره ای ها قصد دارند با جدیت تمام تلفن ها یا دستگاه هایی بسازند که نمایشگرهای تاشو را به خدمت می گیرد. حالا در پتنت جدیدی نیز به نظر می رسد که تمامی طرح های ثبت شده پیشین در حال رسیدن به یک جمع بندی هستند.

پتنتی که اخیرا به ثبت رسیده و در آن نام Galaxy Wings به چشم می خورد، گویا یک دستگاه همه کاره است و می توان آن را در حالات و شرایط مختلف مورد استفاده قرار داد. چه تلفن همراه، چه ساعت مچی و مچبند یا چه به صورت تبلتی کشیده.

بعید به نظر می رسد که سامسونگ توانسته باشد تاکنون چنین فناوری پیشتازی را تولید کند و کسی انتظار ندارد که تا دست کم دو سال دیگر چنین محصولاتی رنگ واقعیت را به خود ببینند. در ادامه می توانید تصاویر پتنت ها را مشاهده کنید.

Samsung-Galaxy-Wings-foldable-device-patents Samsung-Galaxy-Wings-foldable-device-patents (1) Samsung-Galaxy-Wings-foldable-device-patents (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    بمب تاشو ؟؟ !!

  • sajjad
    sajjad | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    گاد اف فناوری???

مطالب پیشنهادی