ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین کامپکت کانن XC15
تکنولوژی

دوربین کامپکت XC15؛ راهکار کانن برای تصویربرداری با بهترین کیفیت صدای ممکن

بیشتر دوربین های موجود در بازار تمرکز ویژه ای بر توانایی های بصری و ثبت تصاویر بی عیب و نقص دارند، اما آن دسته از هنرمندان حرفه ای که روی تولید ویدیوها کار می کنند، تمایل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

بیشتر دوربین های موجود در بازار تمرکز ویژه ای بر توانایی های بصری و ثبت تصاویر بی عیب و نقص دارند، اما آن دسته از هنرمندان حرفه ای که روی تولید ویدیوها کار می کنند، تمایل دارند که شاهکار آنها در کنار تصویر واضح و طبیعی، از صدایی رسا و باکیفیت نیز برخوردار باشد. در اینجاست که کانن با دوربین جدید XC15 خود وارد میدان می شود.

به طور معمول برای آن که بتوانیم کیفیت صدایی عالی را در حین تصویربرداری داشته باشیم، می بایست تجهیزات مجزا و دست و پاگیری را در کنار دوربین خود فراهم کنیم، اما کمپانی کانن با معرفی XC15 راهکار تازه ای را پیشنهاد می دهد.

این دوربین ساز با سابقه محصول کامپکت «4K UHD» خود را طوری ساخته که دارای یک آداپتور برای اتصال انواع مختلف میکروفن های حرفه ای XLR است. این محصول شباهت زیادی به مدل پیشین XC10 دارد، از جمله سنسور ۱۲ مگاپیکسلی CMOS به بعاد ۱ اینچ، به همراه پردازشگر «DIGIC DV 5» که توانایی ثبت ویدیوهای «4K UHD» را با کمترین نویز ممکن فراهم می سازد.

xc15_3q_675x450

دوربین کامپکت جدید کانن با تمام این ویژگی ها، از ابعادی نسبتاً کوچک برخوردار است و تنها ۹۵۰ گرم وزن دارد.

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، دوربین XC15 کانن با یک آداپتور از نوع «MA-400» عرضه خواهد شد، که به واسطه آن می شود از انواع میکروفن های حرفه ای دارای ورودی XLR در کنار این دوربین باکیفیت استفاده نمود. این آداپتور همچنین با دوربین حرفه ای «EOS C300 Mark II» این شرکت نیز قابل استفاده است.

ویژگی جذاب دیگر دوربین کامپکت «4K UHD» جدید کانن، قابلیتی است تحت عنوان ماژول های «Look» که با اتصال هر کدام از آنها می توان عملکرد این دوربین را به سطح دیگر محصولات این شرکت در رده های مختلف رساند.

مدل XC15 از ماه آینده و با قیمت ۳۰۰۰ دلار در دسترس کاربران خواهد بود.

xc15-4k-uhd-camcorder_4_xl xc15-4k-uhd-camcorder_5_xl xc15-4k-uhd-camcorder_6_xl xc15-4k-uhd-camcorder_2_xl xc15-4k-uhd-camcorder_3_xl

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی