ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشغول تست قابلیتی در ویندوز 10 برای کاهش نور آبی است

کم کم به سال 2017 و زمان انتشار به روز رسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 نزدیک می شویم، و مایکروسافت از همین حالا فاش کردن بعضی قابلیت های آینده سیستم عامل خود را آغاز کرده است. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

کم کم به سال 2017 و زمان انتشار به روز رسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 نزدیک می شویم، و مایکروسافت از همین حالا فاش کردن بعضی قابلیت های آینده سیستم عامل خود را آغاز کرده است.

به نظر می رسد که گزینه ای برای کاهش نور آبی نمایشگر قابلیتی باشد که در به روز رسانی بعدی ویندوز شاهد آن خواهیم بود. مایکروسافت دیروز بیلد جدیدی از ویندوز 10 را با قابلیت هایی تازه در اختیار تسترهای این سیستم عامل قرار داده و همین موضوع عاشقان این پلتفرم را به کند و کاو در آن برای کشف قابلیت های آشکار و نهان واداشته است.

یکی از اعضای توییتر با نام کاربری Core، به تازگی توانسته به سرنخ هایی در مورد ارائه قابلیتی تحت عنوان BlueLightReduction در به روز رسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 موسوم به Redstone 2 دست پیدا کند. به نظر می رسد که تنظیمات این قابلیت از طریق اکشن سنتر ویندوز 10 و به شکل یک سوئیچ در دسترس کاربران قرار بگیرد.

تا کنون اپلیکیشن F.lux محبوب ترین گزینه کاربران ویندوز برای کاهش نور آبی ساطع شده از مانیتور به حساب می آمد، اما با ارائه یک سوئیچ برای انجام این کار به صورت بومی کلیه کاربران ویندوز 10 به طور پیش فرض به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

البته شایان ذکر است که این قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد، بنابراین تضمینی وجود ندارد که صد در صد و در آپدیت بعدی شاهد ارائه آن در ویندوز 10 باشیم. اما در صورت تحقق یافتن این موضوع، احتمالش بالاست که مایکروسافت این قابلیت را برای کاربران پلتفرم موبایل ویندوز 10 هم به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا قابلیت خوبی میتونه باش ، به شخصه شبا که از سرفیس 4 ام تو تخت استفاده میکنم ، آرزو میکنم کاش میشد یکم دیگه نور صفحه نمایش رو کمتر کرد و از این درخشندگیش کاست

مطالب پیشنهادی