کاریابی و کارآفرینی در صنعت بازی های کامپیوتری ایران تسهیل شد

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای پیش برد اهداف خود فعالیت های کاربردی متعددی را پیش گرفته است. به همین منظور اخیرا سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی های کامپیوتری به آدرس irangamejobs.ir به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و در دسترس عموم قرار گرفته است. امید است با استفاده از این سامانه روند کاریابی و اشتغال در صنعت بازی تسهیل شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛ این سامانه با اتصال دو قشر کارفرما و کارجوی صنعت گیم به کارآفرینی مناسب کمک می نماید. به نحوی که کارفرما جایگاه ها و پتانسیل شغلی مورد نظر خود را در آن درج کرده و کارجو با دانش بر تخصص و ارایه رزومه لازم می تواند برای دست یابی به آن شغل اقدام کند.

مهرداد آشتیانی معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در رابطه با راه اندازی این سامانه گفت: «بنیاد از ظرفیت های موجود بخش خصوصی در حوزه کاریابی استقبال می کند و هم اکنون نیز طی توافقی که با سامانه کاریابی مشاغل هنرهای دیجیتال انجام شده، قرار است تمامی رزومه ها و اطلاعات کارجویان و کارفرمایان به سامانه irangamejobs.ir نیز منتقل شود. همچنین گفتگوهای اولیه برای همکاری با مجموعه طراحان سپید به عنوان صاحب امتیاز سامانه گیم جابز نیز برای ارتقای هرچه بیشتر این سامانه و هم افزایی عمومی در این حوزه انجام شده است.»

سامانه کاریابی و کارآفرینی بازی های کامپیوتری فعلا به صورت آزمایشی فعالیت خود را تحت نظارت بنیاد ملی بازی های رایانه ای آغاز کرده تا با دریافت بازخوردها و رفع مشکلات احتمالی، به صورت سراسری فعالیت خود را دنبال کند. لازم به ذکر است استفاده از این سامانه نیز رایگان است.

مطالب مرتبط

کریمی قدوسی به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی، امروز طی حکمی، حسن کریمی قدوسی، قائم مقام پیشین بنیاد ملی بازی های رایانه ای را به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه اعلام کرد. پیش از این، ذبیح اله فیض آبادی مدیریت این مجموعه را به عهده داشت. کریمی قدوسی حالا 3 سال فرصت دارد تا اثبات کند بنیادی... ادامه مطلب

نشست خبری اولین کنفرانس بازی های رایانه ای؛ چالش ها و فرصت ها برگزار شد

امروز صبح، نشست خبری اولین «کنفرانس بازی های رایانه ای؛ چالش ها و فرصت ها» با حضور حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد. کنفرانس مورد بحث، اهداف بزرگی را دنبال می کند که آگاهی سازی عمومی یکی از اصلی ترین چالش های آن برای برگزار کنندگان است. کنفرانس مذکور توسط... ادامه مطلب

نگاهی آماری بر موفقیت های Clash of Clans در ایران

بدون تردید Clash of Clans عنوانی است که هیج نیازی به معرفی و توضیح ندارد؛ دستاورد استودیو بازی ساز فنلاندی «سوپرسل» در سال 2012 برای پلتفرم iOS و در میانه سال 2013 برای اندروید منتشر شد. این بازی آنلاین رایگان در طول عمر کوتاهش رکوردهای زیادی جا به جا کرده و درآمد هنگفتی را روانه جیب... ادامه مطلب

ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران آغاز به کار کرد

صبح امروز، اولین کنفرانس خبری ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با حضور متین ایزدی، دبیر جشنواره و هادی اسکندری، دبیر بخش فرهنگی جشنواره برگزار شد. دبیر ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران، در ابتدای سخنان خود به ارائه آماری مربوط به دوره های پیشین پرداخت و گفت که در 5 دوره قبلی، مجموعاً... ادامه مطلب

مجوز فعالیت 30 استودیو بازی ساز داخلی صادر شد

تیر ماه سال گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه صدور مجوز استودیوها و موسسات فرهنگی بازی سازی را به بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران اعطا نمود تا گامی جدید در راستای رشد صنعت گیم ایران برداشته شود. به گزارش روابط عمومی بنیاد، موسسات مورد بحث می بایست تک منظوره و صرفاً جهت تولید... ادامه مطلب

گزارش دیجیاتو: برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای سومین جشنواره بازیسازان مستقل ایران

در راستای برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای ارتقای کیفیت صنعت بازی ایران در سال جاری، صبح امروز نشستی خبری به همراه اهالی رسانه برگزار شد و در مورد برنامه ها و رویکرد سومین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران بحث و تبادل نظر شد. طی نشست مورد اشاره، حمزه آزاد، موسس و... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود