ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسماً تأیید شد: سامسونگ برای جمع آوری موبایل های فروش رفته گلکسی نوت 7 فراخوان داد

گلکسی نوت 7 یکی از برترین موبایل های معرفی شده به بازار بود، البته فقط تا چند وقت قبل. پس از گزارشات متعدد در مورد انفجار باتری این دستگاه هنگام شارژ، سامسونگ بالاخره فراخوانی مبنی بر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

گلکسی نوت 7 یکی از برترین موبایل های معرفی شده به بازار بود، البته فقط تا چند وقت قبل. پس از گزارشات متعدد در مورد انفجار باتری این دستگاه هنگام شارژ، سامسونگ بالاخره فراخوانی مبنی بر جمع آوری این محصول اعلام کرد.

گفتنی است مشکل فوق در دستگاه های معیوب به هنگام شارژ به وجود می آید، و ظاهراً مشکل به خود باتری مربوط می شود و نه به مدارهای شارژ یا شارژر. البته این ایراد فقط درصد بسیار کمی از فبلت ها وجود داشته، اما وقتی عرضه چند میلیونی این تلفن همراه را در نظر بگیریم، مشکل برجسته تر خواهد شد.

در همین راستا، سامسونگ در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که موبایل های فروش رفته را جمع آوری خواهد کرد. آنها همچنین عنوان داشتند تا امروز 35 مورد گزارش مبنی بر مشکلات مختلف گلکسی نوت 7 به دست آنها رسیده.

با این تفاسیر، جمع آوری فبلت پرچمدار سامسونگ را می توان یکی از بزرگ ترین فراخوان های دنیای فناوری برشمرد، که البته اولین نمونه به شمار نمی رود. اپل هم سال گذشته مجبور به جمع آوری Beats Pill XL شد. کمپانی Fitbit نیز به خاطر حساسیت های پوستی ایجاد شده توسط دستبند سلامتی Force به مشکلی بزرگ برخورد.

در همین رابطه، بزرگ ترین فراخوان جمع آوری در تاریخ را می توان متعلق به ایربگ های Takata دانست، که بیش از 50 میلیون ابزار معیوب را در بر گرفت.

حال باید دید استراتژی سامسونگ در ادامه چیست. همان طور که می دانید آنها فروش جهانی این محصول را متوقف نمودند، و احتمالاً یکی-دو هفته نیز مشغول جمع و جور کردن ماجرا خواهند بود تا ببینند آیا تصمیم به تعویض موبایل ها عملی خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • amir salimi
    amir salimi | ۱ آبان ۱۳۹۵

    دوستای گلم مشکل ما ایرانیا اینه که هر کدوم فقط میخوایم حرف خودمون به کرسی بشینه مثلا این دوستمون اومده میگه اپل فایده نداره و خز شده چون هر کارگری دو ماه حقوقشو نمیخوره میده گوشی میخره خب این از ارزش گوشی کم نمیکنه دوسته گلم من خیلی کلیپ دیدم در مورد مقایسه این دو گوشی من خودم گوشیم گلکسی ولی واقعیت اینه اپل بهتر از سامسونگه و این اینقدر به وضوح روشنه که حتی توی جک هامون هم اپلو به عنوان شاخ ترین گوشی بکار میبریم سرعت اپل از گلکسی سیو پنج درصد بیشتره اینو تو یوتیوب هم میتونین ببینین مقایسه سرعت گلکسی و اپل را سرچ کنین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی