ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش اکشن کم طی 5 سال آینده بیش از سه برابر افزایش خواهد یافت

شاید برای خیلی ها تعجب انگیز بود که نیکون نیز به دنیای سازندگان اکشن کم قدم گذاشت و KeyMission 360 را معرفی کرد، اما به عقیده کارشناسان این شرکت ژاپنی نیز چاره ای جز دنبال ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

شاید برای خیلی ها تعجب انگیز بود که نیکون نیز به دنیای سازندگان اکشن کم قدم گذاشت و KeyMission 360 را معرفی کرد، اما به عقیده کارشناسان این شرکت ژاپنی نیز چاره ای جز دنبال کردن مسیر علایق خریداران نداشته. به گزارش Tractica که از شرکت های برجسته تحلیل بازار به شمار می رود، فروش دوربین های پوشیدنی طی پنج سال آینده تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

طبق تحقیقات انجام شده، فروش کلی دوربین های پوشیدنی، چه در قالب اکشن کم و چه دوربین های معمولی قابل نصب روی لباس، از تعداد 7.4 میلیون دستگاه در سال گذشته به رقم 24 میلیون تا سال 2021 خواهد رسید. Tractica برآورد می کند که ارزش بازار این محصولات در پایان دوره ذکر شده به 3.4 میلیارد دلار می رسد.

اگرچه تجارت کلی دوربین های پوشیدنی رو به رشد است، اما اکشن کم ها و دوربین های قابل نصب روی لباس پلیس ها بخش اصلی این روند رو به رشد را تشکیل می دهند. فناوری هایی مانند تصویربرداری 360 درجه (از جمله KeyMission نیکون) و دیگر تولید کنندگان (مانند ریکو، ال جی، سامسونگ و غیره) نیز حوزه کاربرد اکشن کم ها را گسترش خواهند داد.

اما فارغ از رده های خاص، فروش کلی دوربین روندی نزولی را تجربه می کند. انجمن دوربین و محصولات تصویربرداری (CIPA) در سال جاری نیز آماری ناامیدکننده از فروش دوربین (بدون در نظر گرفتن اسمارت فون ها) ارائه کرده که نشان می دهد اگرچه فروش دوربین هایی با لنز قابل تعویض در سال 2016 اندکی رشد داشته، اما مدل هایی با لنز ثابت آماری بین 41 تا 72 درصد سال گذشته را نشان می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی