ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Udacity؛ اپلیکیشنی برای آموزش ساده تا پیشرفته ی برنامه نویسی

اگر از علاقه مندان به شاخه ی برنامه نویسی هستید و از قضا در ایران زندگی می کنید، مطمئناً برایتان پیش آمده که در پیدا کردن یک منبع یادگیری درست و درمان دچار سردرگمی شده اید ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

اگر از علاقه مندان به شاخه ی برنامه نویسی هستید و از قضا در ایران زندگی می کنید، مطمئناً برایتان پیش آمده که در پیدا کردن یک منبع یادگیری درست و درمان دچار سردرگمی شده اید و نمی دانستید که چه نرم افزارهایی می توانند در این راه پر پیچ و خم یاری تان کنند. اگر سوالاتی از قبیل: از کجا باید شروع کرد؟ آیا می توان برنامه نویسی را به صورت خود آموز یاد گرفت؟ و مواردی از این دست ذهنتان را به خود مشغول کرده، هیچ نگران نباشید.

یوداسیتی جزو معدود اپلیکیشن هایی به شمار می رود که در این راه دشوار می تواند یار مطمئنی برای شما باشد. اگر از ما بپرسید، به شما می گوییم که همین حالا به جمع میلیون ها کاربر این برنامه بپیوندید تا بتوانید به واسطه ی آموزش های آن، قدم های بزرگی در زمینه ی دانش برنامه نویسی بردارید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دوره های آموزشی یوداسیتی توسط کارشناسان Facebook ،Google ،Cloudera و MongoDB تدریس می شوند؛ افرادی خبره که می توانند خیال تان را در بحث یادگیری راحت کنند. یوداسیتی در هر دوره سعی دارد، ابتدا با آموزش اصول اولیه برنامه نویسی ذهن شما را آماده ی دریافت مطالب کرده و سپس به سراغ مباحث پیشرفته تر برود.

screen696x696-w600

در یوداسیتی طیف وسیعی از زبان های برنامه نویسی مقابل تان قرار دارد. با این اپلیکیشن آموزشی قادر خواهید بود به فراگیری زبان هایی چون HTML ،CSS ،Javascript ،Python ،Java و... بپردازید. در بخش فهرست نیز برای راحتی کاربران، دوره های آموزشی یوداسیتی در بخش هایی چون آی او اس، اندروید، توسعه ی وبسایت، مهندسی نرم افزار، علوم داده ها و... تقسیم بندی شده اند.

برای شرکت در هر دوره کافیست روی آن کلیک کنید. پس از باز شدن دوره ی آموزشی مورد نظر، با استادانی که به آموزش شما می پردازند آشنا خواهید شد و همچنین خلاصه ای از آن دوره، پیش نیازهایی که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد و سرفصل دروس برایتان به نمایش در می آید.

علاوه بر این برای آگاهی از دوره های خود، می توانید به بخش Enrollment رفته و دوره های آموزشی ای که در آن ها ثبت نام کرده اید را ببینید. در آخر نیز بگوییم که یوداسیتی شامل ویدئوهای آموزشی نیز می شود و برای استفاده از این اپلیکیشن باید به صورت مداوم به اینترنت پرسرعت متصل باشید.

Udacity - Learn Programming

Udacity - Learn Programming

سازنده: Udacity قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 54.4/10.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • yashar_azarsaeid
    yashar_azarsaeid | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    البته مشکل بزرگترش اینه که برای ایران سرویس نمیده!
    من اینو نصب کرده بودم و برام پیام اومد که ما فعلا نمی تونیم به شما سرویس بدیم!!

  • سعید
    سعید | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    برنامه حالبی به نظر میرسه
    ولی
    مشکل همیشگی این برنامه ها زبان هستش

    • بهداد
      بهداد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

      نه عزیزم این مشکل اونا نیست مشکل تو هست که هنوز زبان اندازه ابتدایی بیشتر بلد نیستی

      • pop_0098
        pop_0098 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

        بخ جاش عربی مون را خوب کردن تو کشور تا خوب بفهمیم داعش چی میگه کم چیزی نیست عربی کاربردی
        خخ

مطالب پیشنهادی