ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گرافیک آمپلی فایر جدید Alienware معرفی شد

شرکت Dell به عنوان مالک کمپانی Alienware امروز از لپ تاپ های جدید گیمینگ و همچنین آمپلی فایر گرافیکی پرده برداشت که با استفاده از آن ها می توان یک لپ تاپ را در حد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

شرکت Dell به عنوان مالک کمپانی Alienware امروز از لپ تاپ های جدید گیمینگ و همچنین آمپلی فایر گرافیکی پرده برداشت که با استفاده از آن ها می توان یک لپ تاپ را در حد و اندازه دسکتاپ های گران قیمت، قدرتمند کرد.

Alienware های جدید می توانند روی سه نمایشگر (به اضافه ال سی دی خودشان) تصویر را داشته باشند. اما وقتی که گرافیک آمپلی فایر را به آن ها متصل کنید، تعداد نمایشگرها به اندازه کارت های گرافیک موجود در آن ها نیز افزایش می یابد. میزان بازدهی نیز به ازای نمایشگری که روی آن تصویر دیده می شود نیز متفاوت است.

این گرافیک آمپلی فایر از یک منبع برق داخلی 460 وات بهره می برد که به شما اجازه استفاده از به روزترین و قوی ترین کارت های گرافیکی امروز را می دهد. همچنین، وجود 4 پورت یو اس بی 3.0 و جایگاه کافی برای کارت های گرافیکی بزرگ که تا 375 وات برق مصرف می کنند، این آمپلی فایر جدید را نسبت به ورژن های قدیمی برتر جلوه می دهد.

آمپلی فایر Alienware به گونه ای طراحی شده که صرفا با یک سیم به لپ تاپ های جدید Alienware و همچنین Dell X51 R3 متصل شود. همچنین با افزایش قدرت دستگاه ها، قابلیت اجرای محتوای واقعیت مجازی نیز بهبود کیفی بسیاری پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی