ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از موبایل گلکسی فولدر 2 سامسونگ

گلکسی فولدر 2 نام تلفن هوشمند پایین رده ایست که از اندروید بهره می برد و انتظار می رود به زودی از سوی سامسونگ معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید که این محصول تنها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

گلکسی فولدر 2 نام تلفن هوشمند پایین رده ایست که از اندروید بهره می برد و انتظار می رود به زودی از سوی سامسونگ معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید که این محصول تنها موبایل تاشویی نیست که چشم بادامی های کره ای برای ارائه به بازار آماده نموده اند.

برخی از شما احتمالا با خواندن همین چند سطر به یاد موبایل اندرویدی دیگری از این شرکت با نام ویرون افتاده اید که آن هم فرمی تاشو دارد منتها در گروه محصولات پیشرفته جای خواهد گرفت و قرار است که صرفا به بازار چین عرضه گردد، هرچند که برپایه برخی شایعات اخیر، این محصول احتمالا در دیگر مناطق دنیا هم به فروش خواهد رفت.

اما در مورد گلکسی فولدر 2 باید بگوییم که این تلفن هوشمند با استناد به اخبار مختلف، از اندروید مارشملوی 6.0 بهره می گیرد و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. علاوه بر این یک چیپست اسنپدراگون 425 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، نمایشگر 3.8 اینچی با رزلوشن 480 در 800 پیکسل هم برای آن در نظر گرفته شده.

دوربین اصلی این موبایل 8 مگاپسکلی خواهد بود و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده، ضمن آنکه انرژی مورد نیازش را یک باتری 1950 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

در ادامه این مطلب توجه شما را به تصاویر جدید لو رفته از این دستگاه جلب می کنیم.

4 1 (1) 2 3

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    کار کردن با این گوشی ها با سیستم عامل آندروید بنظرم یه حس دیگه ای داره چقدر زیباست، دوستان عزیز حالا لابه لای اینهمه گوشی اینم زده چون خیلی از کشورها و مردم هنوز هم به این مدل گوشی ها علاقه دارند منکه بنظرم عالی در اومده هم طراحی و هم سخت افزار نسبتا قوی که داره

  • mohammad23411
    mohammad23411 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    آقای محمد امین زائری...
    مگه همه گوشی ها باید پر از نوآوری باشه؟؟؟...الان مثلا خود نوکیا داره همزمان روی دو تا گوشی هوشمند اندرویدی و یه گوشی غیر هوشمند کار میکنه...گناه نکرده که...سامسونگ هم چون به همه ی رده های سنی و همه سلیقه ها اهمیت میده برای همه گوشی هاش رو میسازه...الان مثلا افراد ۴۰ سال به بالا اکثرا دوست دارن از همین موبایل کوچیک ها داشته باشن...سامسونگ هم چون به تمام سلیقه ها و رده های سنی اهمیت میده یه فکری هم برا اونا کرده☺☺☺

  • محمد امین زائری
    محمد امین زائری | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    فن های سامسونگ یه سوال دارم ، این گوشی از نظر شما سرشار از نواوریه ؟! اخه همه ی ذهنمو درگیر کرده

    • mohammad23411
      mohammad23411 | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

      نه نیازی نداره پر از نوآوری باشه...سامسونگ گوشی هاش رو برای تمام رده های سنی و برای تمام سلیقه ها میزنه...شاید یکی دوست داشته باشه از این گوشی ها تهیه کنه...الان مثلا خیلی پدر بزرگ ها یا مادر بزرگ ها هستن ( یا حتی افراد ۴۰ ساله به بالا) که یا نمیتوانند یا دوست ندارند از گوشی های هوشمند استفاده کنند پس سامسونگ برای این سلیقه و این رنج سنی هم برنامه ی خودش رو داره درست مثه نوکیا که الان همزمان داره روی دو تا گوشی اندرویدی و یک گوشی کوچک غیر هوشمند کار میکنه???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی