ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی بخش چند نفره Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد

شاید هیچگاه نتوانیم رقابتی که امسال میان بتلفیلد و کال آو دیوتی وجود دارد را دوباره ببینیم. پس از چندین دوره پیاپی، سرانجام فرنچایز محبوب اکتیویژن توانست پیش از انتشار، بازیکن ها را مشتاق به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

شاید هیچگاه نتوانیم رقابتی که امسال میان بتلفیلد و کال آو دیوتی وجود دارد را دوباره ببینیم. پس از چندین دوره پیاپی، سرانجام فرنچایز محبوب اکتیویژن توانست پیش از انتشار، بازیکن ها را مشتاق به تجربه اش کند. جدا از این که می دانیم سازندگان معروفی پشت ساخت اینفینیت وارفیر قرار دارند. از سوی دیگر بتلفیلد 1 با استقبال فراوان رو به رو شده و دوران جنگ جهانی هم انتخاب هوشمندانه ای به شمار می رود.

با وجود این که استودیو دایس از بخش چند نفره ساخته خود رونمایی کرده و بازیکن ها هم اکنون می توانند به انجام نسخه بتا بنشینند، ولی استودیو اینفینت وارد تصمیم گرفت تا امروز دست نگه دارد. ساعاتی پیش کمپانی اکتیویژن به انتظارات بازیکن ها پایان داد و نخستین تریلر از گیم پلی بخش چند نفره یکی از بلندپروازانه ترین عناوین فرنچایز کال آو دیوتی را منتشر کرد.

همانند همیشه، می توانید از بین چندین کلاس گوناگون که قابلیت شخصی سازی هم دارند یکی را برگزیده و به مبارزه با دشمنان بپردازید. تریلر هم نشان می دهد استودیو سازنده سعی کرده تجهیزاتی مناسب با فضای آینده نگرانه اینفینیت وارفیر به وجود بیاورد. بر اساس گفته اکتیویژن، بتای این عنوان چهاردهم اکتبر [23 مهر] انتشار یافته و کسانی که نسخه پلی استیشن 4 را پیش خرید کرده باشند، زودتر به این ورژن دسترسی پیدا می کنند.

همچنین آن ها ریمستر مدرن وارفیر 1 را فراموش نکرده و طی خبری خوشحال کننده گفتند که بازیکن ها می توانند با شانزده نقشه عنوان اصلی به رقابت با یکدیگر بپردازند. اکتیویژن بیشتر اشاره کرده بود که بازسازی بازی تنها ده نقشه دارد. اینفینیت وارفیر چهارم نوامبر [14 آبان] انتشار می یابد. بد نیست بدانید ریمستر مدرن وارفیر 1 جداگانه فروخته نشده و باید به همراه ساخته اینفینیت وارد این عنوان را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Red
    Red | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    خودمونیما چقر پوسترش شبیه modern warfare 3 هستش نه ؟ واقعا یادش بخیر...

مطالب پیشنهادی