ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و بلک بری تبلت «ضد جاسوسی» می سازند

چندی پیش بلک بری و سامسونگ اعلام کردند که وارد همکاری تازه ای با یکدیگر شده اند تا تبلتی ضد جاسوسی را برای استفاده مقامات دولتی آلمان و نقل و انتقال اطلاعات محرمانه این کشور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

چندی پیش بلک بری و سامسونگ اعلام کردند که وارد همکاری تازه ای با یکدیگر شده اند تا تبلتی ضد جاسوسی را برای استفاده مقامات دولتی آلمان و نقل و انتقال اطلاعات محرمانه این کشور بسازند.

همانطور که احتمالا می دانید محصول سامسونگ با نام گلکسی تب اس 2 به صورت پیش فرض همراه با راهکار امنیتی این شرکت یعنی KNOX ارائه می گردد، با این همه، تخصص و تکنولوژی های اختصاصی بلک بری در حوزه امنیت قطعا می تواند هر گونه مسیر احتمالی درز اطلاعات از تبلت های مورد استفاده دولتی های آلمان [که قرار است SecuTablet خوانده شود] را مسدود کند.

اما در مورد خود محصول هم باید بگوییم که امکاناتی نظیر کارت امنیتی برایش در نظر گرفته شده که کلیه داده های ذخیره شده در گجت یا اطلاعاتی که به آن انتقال یافته یا از دستگاه دریافت می شوند را رمزگذاری می کند.

بلک بری و واحد زیرشاخه اش به نام SecuSmart همچنین نوعی سیستم مدیریت مجوز را برای این محصول در نظر گرفته اند که البته جزئیات زیادی در رابطه با آن در دسترس نیست. با این حال، شرکت کانادایی مورد بحث در نظر دارد که این تبلت را تا پایان سال به تکنولوژی امنیتی صوتی خود مجهز نماید. در انتها باید اضافه نماییم که نسخه امنیتی گلکسی تب S2 برابر با 2380 دلار قیمت گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • shrek
    shrek | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    کی کارتون کارآگاه گجت یادشه؟ رییس کارآگاه گجت به صورت فوق سری براش نامه می نوشت که نامه بعد از خونده شدن منفجر میشد تا متنش لو نره! الآن هم سامسونگ تو ساختن یه تبلت ضدجاسوسی همکاری کرده :)) معلومه کدوم قسمتش رو دادند سامسونگ بسازه خخخخ

  • حسن
    حسن | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    باید یه ماکت بسازن ... ماشالله با این همه هکری که سر و صداشون میاد حتی به سشوار خونمون شک دارم که قابل هک نباشه

  • sajjad
    sajjad | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی خوبه سامسونگ سعی کرده باشرکتای دیگه همکاری کنه

مطالب پیشنهادی