ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Skagen از ساعت هوشمند آنالوگ Hagen Connected پرده برداشت

Skagen یک شرکت دانمارکی است که مدتی قبل توسط فاسیل خریداری شد و از آن زمان تاکنون ساعت و انواع اکسسوری را برای سلایق و بودجه های مختلف به بازار عرضه کرده. امسال هم این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

Skagen یک شرکت دانمارکی است که مدتی قبل توسط فاسیل خریداری شد و از آن زمان تاکنون ساعت و انواع اکسسوری را برای سلایق و بودجه های مختلف به بازار عرضه کرده.

امسال هم این شرکت ساعت هوشمند Hagen Connected را در جریان IFA 2016 رونمایی کرد و آنطور که اعلام کرده در نظر دارد آن را تا پاییز امسال به بازار عرضه کند.

این اسمارت واچ در قالب چهار سبک و مدل مختلف به بازار ارائه می گردد که البته همگی شان بندهایی از جنس چرم خواهند داشت و طبیعتا می توان بسته به نوع لباس و سبک پوشش این بندها را با نوع استیل و یا سیلیکونی جایگزین کرد.

گجت مورد بحث با اپلیکیشن های اندرویدی و مبتنی بر iOS سازگاری دارد و احتمالا به کاربران خود امکان خواهد داد تا نوع اعلان هایی که از موبایل خود دریافت می کنند را بهینه سازی نمایند. البته در نظر داشته باشید که این محصول یک ساعت هوشمند آنالوگ است و نمایشگر تاچ ندارد.

البته Skagen برای گنجاندن برخی تکنولوژی های دنبال کننده حرکتی در این پوشیدنی همکاری هایی را با Misfit انجام داده و برای نمونه امکان شمارش گام ها با مکانیزم نمایش دهنده میزان پیشرفت درون نمایشگر را برای آن درنظر گرفته است. علاوه بر این، یک موتور ویبره هم در داخل بدنه این گجت تعبیه شده که با دریافت ایمیل یا پیامک شما را در جریان خواهد گذاشت.

به لطف نرم افزار Skagen Link هم کاربران قادر خواهند بود که فعالیت هایی نظیر عکسبرداری، تماس با موبایل و تنظیم موسیقی را انجام داده و با استفاده از دکمه فیزیکی تعبیه شده روی دستگاه اهداف مختلف تمرینی را برای خود مشخص کرده و دنبال نمایند. گفتنی است Haggen Connected از همین ماه با قیمت 195 دلار به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی