ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید لپ تاپ Blade Stealth ریزر معرفی شد

برای کمپانی تولیدکننده محصولات گیمینگ Razer، ساخت اولین نمونه لپ تاپ های حرفه ای در ابعادی کوچک تحت عنوان «Razer Blade Stealth» تجربه بسیار موفقی به حساب می آمد. این دستگاه بدنه ای جذاب، پردازنده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

برای کمپانی تولیدکننده محصولات گیمینگ Razer، ساخت اولین نمونه لپ تاپ های حرفه ای در ابعادی کوچک تحت عنوان «Razer Blade Stealth» تجربه بسیار موفقی به حساب می آمد. این دستگاه بدنه ای جذاب، پردازنده ای قوی، نمایشگری با کیفیت و توانایی منحصر به فرد ارتباط با GPU دسکتاپ را ارائه می کرد.

در کنار مزایای یاد شده، نقاط ضعفی همچون محدودیت فضای ذخیره سازی و عمر باتری بسیار کم نیز وجود داشت، اما گویا دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود. امروز در رویداد PAX نسل جدید Razer Blade Stealth معرفی شده که رَم بیشتر، ظرفیت های مختلف ذخیره سازی، و باتری بسیار قوی تری را عرضه می کند.

در نگاه اول شاید نتوانید لپ تاپ جدید را از مدل قبلی تشخیص دهید، اما در زیر پوسته مشابه، سخت افزاری قدرتمندتر جای گرفته. این محصول از پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7500u استفاده می کند، که گرافیک مجتمع اینتل HD 620 را در خود دارد، و شارژدهی باتری آن به 9 ساعت می رسد..

نمایشگر به کار رفته در مدل پایه این دستگاه با قیمت 999 دلار، رزولوشن QHD برابر با 1440×2560 پیکسل داشته، و 8 گیگابایت رَم در کنار 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در آن تعبیه شده، اما کاربران امکان افزایش رَم تا 16 گیگابایت و ظرفیت SSD تا 512 گیگابایت را نیز دارند.

پیشرفته ترین مدل این محصول از نمایشگر 4K و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی بهره مند است، و با قیمت 2000 دلار عرضه می شود. نمونه های جدید Razer Blade Stealth از امروز در فروشگاه آنلاین ریزر قابل دسترس علاقه مندان خواهد بود، ضمن اینکه از هفته آینده به بازارهای مصرفی نقاط مختلف جهان عرضه خواهد شد.

در ادامه تصاویر رسمی این لپ تاپ حرفه ای را تماشا کنید:

razer-blade-stealth-l-8 razer-blade-stealth-l-7 razer-blade-stealth-l-6 razer-blade-stealth-l-5

razer-blade-stealth-core rzrblade12_13 rzrblade12_11 rzrblade12_10 rzrblade12_07 rzrblade12_06 rzrblade12_05 rzrblade12_04 rzrblade12_03 rzrblade12_02 rzrblade12_01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    لعنتیا. محشرن ولی گرون

مطالب پیشنهادی