ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از موبایل های P2 و A Plus در برلین رونمایی کرد

دقیقاً زمانی که فکر می کردیم لنوو با معرفی موبایل های خانواده سه نفره K6 قصد دارد نمایشگاه IFA 2016 را به پایان برساند، این کمپانی از دو محصول جدید با نام های P2 و A ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

دقیقاً زمانی که فکر می کردیم لنوو با معرفی موبایل های خانواده سه نفره K6 قصد دارد نمایشگاه IFA 2016 را به پایان برساند، این کمپانی از دو محصول جدید با نام های P2 و A Plus نیز رونمایی کرد. با نگاهی به مشخصات این دو تلفن همراه می توان دید که هرکدام در رده متفاوتی جای می گیرند.

ابتدا به سراغ Lenovo P2 می رویم، که ویژگی های بهتری دارد. این اسمارت فون میان رده با نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی از نوع امولد، چیپست اسنپدراگون 625 را درون خود دارد. در کنار آن شاهد 3 یا 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستیم.

البته همانند بسیاری از شرکت های سازنده تلفن همراه، این دستگاه نیز در بازار چین با رَم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می شود، ضمن اینکه در تمامی مدل ها می توان از کارت حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی استفاده نمود.

دوربین اصلی مورد استفاده در P2 با رزولوشن 13 مگاپیکسل ساخت سونی است، و فلش دوگانه LED نیز کنار آن جای گرفته، ضمن اینکه دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی نیز وظیفه سلفی گرفتن و مکالمه تصویری را بر عهده دارد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در پنل جلویی دیده می شود.

اما یکی از مهم ترین ویژگی های P2 باتری آن است که 5100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، و شارژر 24 واتی نیز برای آن در نظر گرفته شده. از باتری قدرتمند این دستگاه می توان برای شارژ ابزارهای دیگر نیز استفاده کرد. گفتنیست محصول فوق با قیمت 249 یا 299 یورو در بازار اروپا عرضه می شود.

در ادامه تصاویر این موبایل را مشاهده می کنید:

lenovo-p2-1 lenovo-p2-4 lenovo-p2-3 lenovo-p2-2

حال به Lenovo A Plus نگاهی می اندازیم. این تلفن همراه ارزان قیمت از نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480×854 پیکسل برخوردار بوده و چیپست MT6580 مدیاتک داخل آن قرار گرفته، که 4 هسته پردازشی 1.3 گیگاهرتزی دارد. همچنین یک گیگابایت رَم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در آن تعبیه شده.

دوربین های به کار رفته در این محصول به ترتیب 5 و 2 مگاپیکسلی هستند، ضمن اینکه ظرفیت باتری آن 2000 میلی آمپر است که برای چنین سخت افزاری، کافی به نظر می رسد. این موبایل در نسخه دو سیم کارته نیز موجود بوده و با قیمت 69 و 79 یورو قابل خرید است.

تصاویر مربوط به این اسمارت فون را در ادامه مشاهده کنید:

lenovo-aplus-1 lenovo-aplus-4 lenovo-aplus-3 lenovo-aplus-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    دوست عزیز اول از گوشی های لنو استفاده کن بعد بگو کیفیت نداره، بعدم لنو قرار نیست چون موتورولا خریده بیخیال برند خودش بشه که جنبه تبلیغاتی هم براش داره هنوز خیلی ها نمیدونن موتورولا برای لنوو

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

    نمیفهمم چرا وقتی لنوو موتورولا رو داره باز دوباره با برند خودش هم گوشی میزنه گوشی های موتورولا خیلی با کیفیت تر از گوشی های خود کمپانی لنوو هستن

مطالب پیشنهادی