ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار گزارش جدیدی مبنی بر آتش گرفتن گلکسی اس 7 اج در حین شارژ

شاید داغ ترین خبر روزهای اخیر، آتش گرفتن و انفجار پراکنده گلکسی نوت 7 سامسونگ باشد که باعث شد این شرکت فروش جدیدترین فبلت کهکشانی خود را در اقصی نقاط دنیا به غیر از چین متوقف نماید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

شاید داغ ترین خبر روزهای اخیر، آتش گرفتن و انفجار پراکنده گلکسی نوت 7 سامسونگ باشد که باعث شد این شرکت فروش جدیدترین فبلت کهکشانی خود را در اقصی نقاط دنیا به غیر از چین متوقف نماید و حتی طی فراخوانی اقدام به جمع آوری مدل های فروخته شده در آمریکا کند.

حالا ظاهرا یکی از مالکین گلکسی اس 7 اج نیز گزارش داده که موبایلش در حین شارژ دچار آتش سوزی شده است.

این فرد ادعا می کند که در زمان بروز این اتفاق خواب بوده و از تجهیزات جانبی اصلی دستگاه برای شارژ آن استفاده نموده است.

حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا اتفاقی مشابه آنچه برای نوت 7 رخ داده در حال وقوع است؟ قطعا خیر. این دو موبایل باتری هایی متفاوت را در دل خود جای داده اند و به غیر از این مورد، گلکسی اس 7 اج حدودا شش ماهی می شود که به بازار عرضه شده و در این مدت هیچگونه گزارشی دال بر وقوع حوادثی از این دست در رابطه با آن منتشر نشده است.

این در حالی است که ظرف تنها 18 روز از زمان عرضه نوت 7، حدود 35 مورد گزارش در مورد عملکرد نادرست باتری آن و انفجار یا آتش گرفتگی اش منتشر شده و به همین خاطر است که شرکت سازنده تصمیم گرفته برای ایجاد تغییرات، کلیه مدل های فروخته شده را از سطح بازار جمع آوری نماید.

البته لازم است اضافه کنیم که در این بین سامسونگ کار درست را انجام می دهد و با وجود آنکه احتمال آتش گرفتن یا  انفجار این دستگاه بسیار پایین است، حالا با انتشار چنین خبرهایی، خیلی از کاربران دیگر در حین شارژ فبلت خود احساس امنیت نمی کنند. در هر صورت انتشار همین معدود گزارشات پراکنده از آتش گرفتن دیگر محصولات سامسونگ قطعا تاثیر مطلوبی بر وجهه این شرکت نخواهد گذاشت.

در پایان باید اضافه کنیم که این فرد با شرکت سازنده دستگاه تماس گرفته و ظاهرا سامسونگ هم به وی پیشنهاد داده که یا دستگاه تازه ای را در اختیارش قرار دهد یا اینکه مبلغ پرداخت شده برای خرید موبایل را به او باز گرداند.

Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-while-being-recharged (1) Samsung-Galaxy-S7-edge-catches-on-fire-while-being-recharged

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (55 مورد)
  • Zhiar Shikhi
    Zhiar Shikhi | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    سلام من می خواستم اس 7اج بخرم.
    سوال اول . اس ۷ بخرم یا اس۷اج.
    سوال دوم . از آتیش نگرفتنش متمعا باشم.
    سوال سوم . این گوی گوشیه خوبیه.:

  • Mehdi
    Mehdi | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    داعش رسماً مسئولیت کل خط تولید سامسونگ را بر عهده گرفت.

  • hashem
    hashem | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    از وقتی سایت دیجیاتو رو دیدم پین کردم سایت رو تا هر روز اخبار تکنولوژی رو بخونم ... دستتون درد نکنه بابت اطلاع رسانی ولی متاسفانه این اواخر جانبداری از شرکت اپل رو بیش از حد کردید و برای من که فقط دنبال اخبار هستم این کار شما جالب نیس و میدونم هیچ تاثیری بر روند کار شما نداره که آن پین کنم سایت شما رو و دیگه سر نزنم اینجا .. امیدوارم فقط به دنبال آگاه کردن مردم باشید و اخبارتون مغرضانه نباشه تا طرفدار هاتون رو از دست ندید .. یا علی

  • bagher
    bagher | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    نمیشه قضاوت کرد...یا واقعا گوشی های امسال سامی مشکل داره یا میخوان وجهه شرکتو خراب کنند...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی