ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالاخره تاریخ رونمایی از پهپاد GoPro مشخص شد

مدت هاست که شرکت GoPro اعلام کرده مشغول توسعه یک پهپاد است. در واقع از مه ۲۰۱۵ این خبر اعلام شده بود و سپس چندین بار شرکت مورد اشاره در آگهی های خود به این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

مدت هاست که شرکت GoPro اعلام کرده مشغول توسعه یک پهپاد است. در واقع از مه ۲۰۱۵ این خبر اعلام شده بود و سپس چندین بار شرکت مورد اشاره در آگهی های خود به این پهپاد اشاره کرد بدون اینکه تصویری از آن نمایش داده شود. آنچه نمایش داده می شد در واقع تصاویر ثبت شده توسط دوربین پهپاد بود.

آخرین آگهی GoPro برای «کارما» در دسامبر گذشته از راه رسید و حالا پس از ماه ها، شرکت مورد بحث آگهی دیگری منتشر ساخته که آن را در پایین مشاهده می کنید. در این ویدیوی کوتاه، تاریخ رونمایی از پهپاد مورد بحث نیز مشخص گشته و پس از یک سال و نیم، بالاخره GoPro می خواهد در ۲۹ شهریور ماه از محصول بزرگ بعدی خود رونمایی به عمل آورد.

نکته جالب اینجاست که در یک این مدت زمان بسیار طولانی که به یک سال و نیم می رسد، هیچ اطلاعاتی از «کارما» فاش نشده و برای آگاهی از مشخصات این محصول و مشاهده تمایز آن با سایر پهپادها، باید تا تاریخ یاد شده انتظار کشید.

در حال حاضر چند سالی می شود که شرکت های مختلف بر تولید پهپاد تمرکز داشته اند و در این میان مشخصاً شرکت گو پرو هم تمام وقت و انرژی خود در دو سال اخیر را صرف توسعه محصولی متمایز کرده است. از همین رو، باید تا پایان شهریور ماه انتظار کشید و دید حاصل این تلاش دو ساله چیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی