ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

با بامبو آشنا شوید؛ اولین ربات پشتیبانی کننده از Windows 10 IoT Core مایکروسافت

مدیر عامل اینتل در جریان نشست توسعه دهندگان این شرکت پلتفرم تازه ای به نام Joule را معرفی کرد که از نسخه ویژه ویندوز برای دستگاه های کوچک موسوم به  Windows 10 IoT Core پشتیبانی می ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

مدیر عامل اینتل در جریان نشست توسعه دهندگان این شرکت پلتفرم تازه ای به نام Joule را معرفی کرد که از نسخه ویژه ویندوز برای دستگاه های کوچک موسوم به  Windows 10 IoT Core پشتیبانی می کند.

آپدیت سالانه ویندوز 10 همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید در برگیرنده بهبودهای عملکردی قابل توجهی است و همزمان پیشرفت های خوبی از نظر پشتیبانی اپلیکیشن ها، تجربه نصب و مواردی از این دست در آن اعمال شده است.

در همین راستا نیز مایکروسافت روز گذشته رباتی به نام بامبو را معرفی کرد که نخستین گجت بهره مند از  Windows 10 IoT Core و پشتیبانی کننده از  Joule محسوب می شود.

بامبو در اصل یک ربات همراه با شکل و شمایل پانداست و به پلتفرم مبتنی بر کلاود مایکروسافت موسوم به Azure و همچنین Cognitive Services متصل می شود که کارش فراهم نمودن تحلیل ها و ترجمه های احساسی است.

در نتیجه می توانید از طریق توئیتر و به هر زبانی با بامبو صحبت کنید تا ربات کلامتان را به انگلیسی برگردان کرده و درک نماید. جالب است بدانید این ربات دوست داشتنی می تواند به اطراف حرکت کرده و با استفاده از پلتفرم محاسباتی خود و همچنین یک دوربین RealSense  درک درستی از محیط پیرامونش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۵ مهر ۱۳۹۵

    خیلی خوشم میاد بیارمش خونه
    وقتی تکون خورد بزنم له بشه?
    انصافا حال میده

مطالب پیشنهادی