ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار فصل سوم بازی The Walking Dead مشخص شد

با وجود بازی های نام داری که هر ساله به انتشار می رسند، تقریبا هیچکس نمی توانست روزی را ببیند که عنوانی اپیزودیک همانند The Walking Dead شانسی برای دریافت جایزه های گوناگون داشته باشد. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با وجود بازی های نام داری که هر ساله به انتشار می رسند، تقریبا هیچکس نمی توانست روزی را ببیند که عنوانی اپیزودیک همانند The Walking Dead شانسی برای دریافت جایزه های گوناگون داشته باشد. ساخته معروف استودیو تلتیل نه تنها بهترین عنوان 2012 لقب گرفت، بلکه با موفقیت هایش روند انتشار بازی های اپیزودیک را هم دست خوش تغییراتی کرد.

حدود چهار سال از این اتفاقات گذشته و تنها چند ماه تا سومین ماجراجویی با شخصیت دوست داشتنی کلمنتاین باقی مانده است. بر اساس صحبت های Kevin Bruner، ریاست تلتیل، بازیکن ها می توانند قسمت ابتدایی این عنوان را از نوامبر [آبان - آذر] تجربه کنند. جالب اینجاست بازی با اسم «فصل سوم» شناخته نشده و این بارThe Walking Dead: A New  Frontier نام دارد.

از واکینگ دد های پیشین تنها با عنوان «فصل اول» یا «فصل دوم» یاد می شد و هر قسمت پسوندی متفاوت داشت. کوین برون پیرامون جدیدترین ماجراجویی کلمنتاین گفت: «کنار ادامه داستان قدیمی، با اتفاقات جدیدی هم رو به رو می شوید. هنگامی که کار روی این فرنچایز را شروع کردیم، تمام تمرکز خود را روی حفاظت از کلمنتاین گذاشتیم. ولی سال ها از این اتفاقات گذشته و او با شخصیت جدیدی رو به رو می شود.»

همان گونه که تلتیل پیشتر اشاره کرده بود، این شخصیت جدید «خاویر» نام داشته و بازیکن قابلیت کنترلش را دارد. برون او را با جمله «انسانی که می خواهد با دنیای جدید مبارزه کرده و خانواده اش را همچنان کنار یکدیگر قرار بدهد» توصیف کرد. سوالات گوناگون پیرامون داستان وجود دارد و تنها می دانیم این خاویر هست که از رازهای شخصیت جدید کلمنتاین پرده برداری می کند.

چون او تغییراتی گوناگونی کرده و پا به دوران نوجوانی گذاشته است. بد نیست بدانید کسانی که خواهان ورژن فیزیکی بازی هستند، می توانند «دیسک سیزن پس» را بخرند. این دیسک دارای تمامی قسمت ها بوده و هنگام انتشار هر کدام از آن ها، قابلیت تجربه اپیزودها را خواهید داشت. The Walking Dead: A New  Frontier برای کنسول ها و موبایل انتشار می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    سلام، لطفا یه قسمت در مورد سریال ها هم بزارید و خبرهایی رو ارایه بدید

  • مهدی اسدیان
    مهدی اسدیان | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    ممنون اقای کریمی

مطالب پیشنهادی