ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حساب کاربری اپل در توییتر بدون اینکه ببینید در حال ارسال هزاران توییت است

بر اساس اطلاعاتی که در پروفایل توییتر اپل قابل مشاهده است، این شرکت در سپتامبر ۲۰۱۱ به شبکه اجتماعی مذکور پیوسته. با این حال روز جمعه بود که تصاویر مربوط به رویداد روز چهارشنبه، در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

بر اساس اطلاعاتی که در پروفایل توییتر اپل قابل مشاهده است، این شرکت در سپتامبر ۲۰۱۱ به شبکه اجتماعی مذکور پیوسته. با این حال روز جمعه بود که تصاویر مربوط به رویداد روز چهارشنبه، در پروفایل توییتر این شرکت جای گرفت.

حال نکته جالب اینجاست که اپل مبلغی را پرداخت کرده تا یک توییت تبلیغاتی (پروموت شده) از سوی حساب کاربری او ارسال شود اما زمانی که به خود پروفایل اپل در توییتر می روید، می بینید که هیچ خبری نیست و این شرکت تا کنون هیچ توییتی ارسال نکرده است.

Screen Shot 1395-06-14 at 11.05.47-w600

در این میان توییت پروموت شده یا همان تبلیغاتی اپل که در فوق آن را مشاهده می کنید، به صورتی است که اگر آن را ری‌توییت کنید، به سرعت از سوی این شرکت منشن خواهید شد و سپس از شما تشکر می شود.

Screen Shot 1395-06-14 at 11.03.40-w600

توییت مورد بحث تا این لحظه بیش از ۴۶ هزار بار ری‌توییت شده و چنین مسئله ای به معنای آن است که اپل ۴۶ هزار کاربر را منشن کرده و از آنها تشکر نموده است، با این حال همچنان در پروفایل رسمی این کمپانی هیچ توییتی دیده نمی شود.

اینطور که بیزنس اینسایدر گزارش می کند، اپل توییت اول خود را توسط پلتفرم تبلیغاتی توییتر ارسال کرده و پاسخ هایی که برای ری‌توییت کردن برای کاربران ارسال می شود نیز توسط «QWVR» انجام می شوند.

Screen Shot 1395-06-14 at 11.08.14-w600

در این میان اگر از هشتگ AppleEvent استفاده کنید، می بینید که لوگوی اپل هم در کنار هشتگ یاد شده قرار خواهد گرفت. این هم یکی دیگر از ویژگی های تبلیغاتی توییتر است که البته قیمت ارزانی هم ندارد. روز جمعه بلومبرگ گزارش داده بود که اپل می خواهد در روز چهارشنبه با استفاده از همین حساب کاربری، توییت هایی زنده از مراسم رونمایی آیفون ۷ را ارسال کرده و کاربران را در جریان مهم ترین اتفاقات این رویداد قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی