ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی جدید بلکبری
تکنولوژی

تکنولوژی بلک بری امکان استفاده از 10 شماره مخلتف با یک سیم کارت را فراهم می کند

گرچه کمپانی بلک بری سالهاست که دیگر آن غول قدرتمند سابق دنیای تلفن های هوشمند به حساب نمی آید و دو محصول اندرویدی اخیرش با استقبال قابل توجهی مواجه نشده اند، اما «جان چن» (John Chen)، مدیرعامل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

گرچه کمپانی بلک بری سالهاست که دیگر آن غول قدرتمند سابق دنیای تلفن های هوشمند به حساب نمی آید و دو محصول اندرویدی اخیرش با استقبال قابل توجهی مواجه نشده اند، اما «جان چن» (John Chen)، مدیرعامل این کمپانی معتقد است که هنوز می شود با روش های دیگری از این بازار شلوغ کسب درآمد کرد.

یکی از اپراتورهای مطرح هنگ کنگی به تازگی ویژگی جالبی را همراه با محصولات کمپانی کانادایی مورد بحث در اختیار مشتریان خود قرار داده است؛ در قالب برنامه ای موسوم به «Numbers Master» کاربران می توانند تا 10 شماره موبایل مختلف را با یک سیم کارت در اختیار داشته و روی تلفن همراه خود مدیریت نمایند.

البته لازم به اشاره است که تکنولوژی کمپانی بلک بری این امکان را برای اپراتور مذکور فراهم کرده است، ضمن این که تماس های برقرار شده با این ۱۰ شماره، به صورت امن انجام خواهند گرفت.

با این حال آخرین گزارش مالی این شرکت نشان می دهد که میزان موبایل های فروش رفته برند بلک بری در طی یک سال به نصف کاهش یافته است. در همین راستا مدتی پیش خبر رسیده بود که در گزارش سه ماهه اول سال 2017 این شرکت، قرار است درآمدهای حاصل از بخش های نرم افزار و سخت افزار به صورت مجزا ارائه شود، تا پیشرفت های نرم افزاری در زیر سایه شکست های مداوم واحد سخت افزار نادیده گرفته نشود. این خود می تواند ترفندی موثر برای جلب اطمینان سرمایه گذاران و البته جذب سرمایه گذار جدید به حساب آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

    مخصوص ایران

مطالب پیشنهادی