ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۸۸ درصد از ابزارهای iOS به نسخه نهم این سیستم عامل آپدیت شده اند

اگر یک ابزار موبایل مجهز به اندروید داشته باشید و این محصول عضوی از خانواده ی نکسوس گوگل نباشد، حتماً می دانید که دریافت بروزرسانی های سیستم عامل در این پلتفرم روند کندی به حساب ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

اگر یک ابزار موبایل مجهز به اندروید داشته باشید و این محصول عضوی از خانواده ی نکسوس گوگل نباشد، حتماً می دانید که دریافت بروزرسانی های سیستم عامل در این پلتفرم روند کندی به حساب می آید و پس از عرضه ی هر نسخه ی جدید اندروید، لازم است ماه ها منتظر بمانید تا سازنده، سرانجام آن را برای دستگاه شما هم عرضه نماید.

اما جالب است بدانید که وضعیت پلتفرم موبایل اپل از این نظر کاملاً معکوس است و این شرکت اعلام کرده از زمان عرضه ی iOS 9 (که جدیدترین نسخه به حساب می آید) تاکنون، 88 درصد دستگاه هایی که از این نسخه پشتیبانی می کردند آن را دریافت و نصب کرده اند.

به عبارت دیگر، بر اساس این آمار می توان گفت از هر 10 ابزار موبایل ساخت اپل که خیلی هم قدیمی نباشند، 9 دستگاه به آخرین نسخه ی سیستم عامل مجهز است که ایرادات امنیتی و باگهای آن رفع شده و از تازه ترین قابلیت های در نظر گرفته شده نیز بهره می برد.

apple2

استقبال گرم کاربران از این نسخه در همان روزهای اول هم نمایان بود و 50 درصد ابزارهایی که می توانستند، iOS 9 را در ماه سپتامبر که عرضه شده بود، دریافت و نصب کردند.

این استقبال در ماه نوامبر میلادی نیز همزمان با ارائه ی iOS 9.1 ادامه یافت و به گزارش اپل تا این زمان تعداد دستگاه های مجهز به جدیدترین نسخه ی سیستم عامل، از آمار 66 درصدی حکایت داشت.

شرکت ساکن کوپرتینو حالا iOS 10 را در راه دارد که انتظار می رود پس فردا چهارشنبه، همزمان با رونمایی از آیفون های جدید در اختیار کاربران قرار گیرد. پس تعجبی نخواهد داشت اگر بگوییم سازنده آرزو کرده موفقیت نسخه ی پیشین را بار دیگر، در iOS 10 هم تجربه نماید.

در پایان از شما دعوت می کنیم با ویدیوی نگاه نزدیک دیجیاتو به iOS 10 همراه شوید تا نگاهی داشته باشیم به تازه ترین قابلیت های اضافه شده به دهمین نسخه از سیستم عامل موبایل اپل.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir
    Amir | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    باید هم اینطوری باشه!

مطالب پیشنهادی