ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین بازی های چند نفره آفلاین از نگاه دیجیاتو

جمع های دوستانه و دور همی های گرم خانوادگی همیشه بهانه ای بوده است برای ترتیب دادن بازی های گوناگون و سرگرم شدن با آن ها؛ سرگرمی هایی که گاه آدمی را از دنیای پر ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰

جمع های دوستانه و دور همی های گرم خانوادگی همیشه بهانه ای بوده است برای ترتیب دادن بازی های گوناگون و سرگرم شدن با آن ها؛ سرگرمی هایی که گاه آدمی را از دنیای پر مشغله ی زندگی جدا کرده، سبب می شود گرفتاری هایمان را فراموش کنیم و چند دقیقه ای را در کنار عزیزانمان شاد باشیم.

در صنعت بازی های ویدیویی، فلسفه ی به وجود آمدن بازی های چند نفره تا حدودی به متن بالا تکیه دارد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات آنلاین، روزانه میلیون ها نفر مشغول انجام بازی ها به صورت آنلاین بوده و در طی رقابتی جدی یکدیگر را به چالش می کشند.

اگر از ما بپرسید می گوییم که انجام یک بازی با دوستان بسیار لذت بخش تر و سرگرم کننده تر از به پایان رساندن آن به صورت انفرادی است. در چند نسل اخیر بخش چند نفره ی رقابتی جزئی جدا نشدنی از برخی عناوین شده است. بد نیست بدانید که همین عناوین شامل مدهای متنوعی برای بازی به صورت آفلاین نیز می شوند.

اگر از ما بپرسید می گوییم که انجام یک بازی با دوستان بسیار لذت بخش تر و سرگرم کننده تر از به پایان رساندن آن به صورت انفرادی است.

از بحث بازی به صورت آنلاین که بگذریم، گاهی اوقات ترجیح می دهید در هنگام انجام بازی به صورت چند نفره، یار خود را در کنار خود ببینید، قادر باشید بدون استفاده از هدست با او صحبت کنید، به تفسیر مراحل بازی بپردازید و گهگاهی نیز شیطنت های دوستانه انجام دهید.

در مقاله ی امروز و با بررسی های انجام شده توسط تیم کنسول و بازی دیجیاتو قرار است لیستی از بهترین بازی های چند نفره ی آفلاین روی پلتفرم های گوناگون را برای شما معرفی کنیم. بدمان نمی آید تجریبات خود در انجام بازی های چند نفره ی آفلاین را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. ضمناً لیست عناوینی که در پایین تر قرار گرفته، هیچ ترتیب خاصی را دنبال نمی کند.

Rayman Legends

maxresdefault-w600

سازنده: Ubisoft Montpellier، Ubisoft Casablanca

پلتفرم:  کامپیوترهای شخصی - پلی استیشن 4 - پلی استیشن ویتا - پلی استیشن 3 - اکس باکس وان - اکس باکس 360 - وی یو

تاریخ انتشار: آگوست 2013

سری بازی های Rayman (ریمن) را کمتر کسی است که نشناسد؛ یک بازی پلتفرمر دو بعدی جذاب و سرگرم کننده که معتقدیم یارای رقابت با پلتفرمرهای نینتندو را دارد. به جرأت می توانیم بگوییم که ریمن با میان پرده های طنز آمیر و موسیقی شاد و مفرحی که دارد به یکی از سرگرم کننده ترین عناوین پلتفرمر یک دهه ی اخیر تبدیل شده است.

همانطور که می دانید آخرین نسخه از این بازی به نام Rayman Legends (ریمن لجندز) توانست نظر منتقدین را جلب کرده و به یکی از عناوین موفق برند ریمن تبدیل شود. خبر خوش آن که ریمن لجندز دارای Co-op آفلاین بوده و به صورت هم زمان از 4 بازیکن پشتیبانی می کند.

سری بازی های Rayman (ریمن) را کمتر کسی است که نشناسد؛ یک بازی پلتفرمر دو بعدی جذاب و سرگرم کننده که معتقدیم یارای رقابت با پلتفرمرهای نینتندو را دارد.

خوشبختانه در این عنوان به سبب نحوه ی قرارگیری دوربین می توانید از تمام صفحه ی مانیتور خود نهایت لذت را ببرید. فقط توجه داشته باشید یاران تان از شما عقب نیفتند که در این صورت بخش چند نفره ی بازی به یکی از عذاب آورترین تجربه های عمرتان تبدیل می شود.

در آخرین ساخته ی شعبه ی فرانسوی یوبیسافت به غیر از شخصیت های دوست داشتنی پیشین، حالا قابلیت کنترل شخصیت مؤنث بازی به نام باربارا و خواهر او را نیز خواهید داشت. ریمن لجندز دارای بیش از 120 مرحله ی جذاب شامل مراحل موزیکال و یا Speed Run ها است و در کنار این موارد از قابلیت های دو کنترلر DualShock 4 و Wii U نهایت استفاده را می برد.

بخش چند نفره ی آفلاین ریمن لجندز سعی دارد گیمر را مجبور کند با رعایت تعادل میان بخش های رقابت، همکاری و تعامل، مرحله را به پیش برده و در پایان نتیجه ای مشترک دریافت کنند. ریمن لجندز به سبب داستان و گیم پلی غنی ای که دارد می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای دور هم بودن باشد.

Call of Duty: Black Ops 3

call-of-duty-black-ops-3-confirms-zombies-nintendo-debut-new-maps-much-more-call-of-352015-w600

سازنده: Treyarch

پلتفرم:  کامپیوترهای شخصی - پلی استیشن 4 - پلی استیشن 3 - اکس باکس وان - اکس باکس 360

تاریخ انتشار: نوامبر 2015

بیش از یک دهه از عرضه ی اولین Call of Duty (کال آو دیوتی) می گذرد. عنوانی که رفته رفته و پس از انتشار نسخه ی ششم سیری نزولی به خود گرفت و حالا آن را فقط به اسم بخش چند نفره می شناسیم. کال آو دیوتی دیگر نه بخش تک نفره ی درست حسابی ای دارد و نه داستانی که بتوان چند دقیقه ای با آن سرگرم شد.

از بخش داستانی و چند نفره ی آنلاین بازی که بگذریم، Co-op آفلاین بازی حرف هایی برای گفتن دارد. البته صد در صد منظورمان حالت Co-op داستانی نیست. بلک آپس 3 نه تنها داستان در خورد توجهی ندارد، بلکه گیم پلی و فیزیک محیط همه و همه توهین به شعور گیمر هستند؛ حال تصور کنید همین افتضاح را بخواهید به صورت چند نفره به پیش ببرید!

با انتشار کال آو دیوتی: بلک آپس1 بود که تحولی جدید به نام بخش زامبی پا به عرصه ی ندای وظیفه گذاشت. بخشی که بر خلاف انتظارات با استقبال خوبی از سوی گیمرها رو به رو شد و حالا با عرضه ی کال آو دیوتی: بلک آپس 3 نظاره گر طرفداران میلیونی آن هستیم.

با انتشار کال آو دیوتی: بلک آپس 1 بود که تحولی جدید به بخش نام زامبی پا به عرصه ی ندای وظیفه گذاشت.

گویا دوستان ما در تری آرک علاقه ی زیادی به زامبی ها پیدا کرده اند. بخش زامبی در بلک آپس 3 مثل همیشه عالی است؛ حتی معتقدیم به شرط آن که زامبی مد را با دوستانتان بازی کنید، این بخش لیاقت آن را دارد که در شماره ی سوم چند پله ای بالاتر از قسمت داستانی قرار گیرد.

در این بخش در قالب مدی به نام Nightmare قرار است تحولات بازی را در دنیایی زامبی زده دنبال کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. بخش زامبی از حداکثر 4 بازیکن به صورت هم زمان پشتیبانی کرده و در این حالت صفحه ی مانیتورتان به 4 قسمت مساوی تقسیم می شود.

Rocket League

PlayStation-Store-Rocket-League-w600

سازنده: Psyonix

پلتفرم: کامپیوترهای شخصی - پلی استیشن 4 - پلی استیشن 3 - اکس باکس وان - اکس باکس 360 - او اس ایکس - لینوکس

تاریخ انتشار: جولای 2015

Psyonix که سابقه ی طولانی ای در عرضه ی بازی های چند نفره برای پلتفرم های مختلف دارد، چندی پیش جدیدترین عنوان خود به نام Rocket League (راکت لیگ) را به بازار عرضه کرد. راکت لیگ با این که به صورت تک نفره نیز قابل بازی است اما عموماً یک بازی چند نفره محسوب می شود.

به صورت کلی اگر بخواهیم تعریفی از راکت لیگ داشته باشیم، باید بگوییم که آخرین ساخته ی غربی ها ترکیبی از دو سبک مسابقه ای و ورزش است. درست مانند فوتبال، راکت لیگ نیز شامل یک زمین فوتبال با دو دروازه می شود. زمین فوتبالی که اطلاق مستطیل سبز به آن کمی اغراق آمیز به نظر می رسد و به جای مشاهده ی 11 بازیکن فوتبال، شاهد اتومبیل های جنگی هستیم.

به صورت کلی اگر بخواهیم تعریفی از راکت لیگ داشته باشیم، باید بگوییم که آخرین ساخته ی غربی ها ترکیبی از دو سبک مسابقه ای و ورزش است.

اما ایده ی بازی از کجا آمد؟ شاید بتوان راکت لیگ را ادامه ای بر عنوان ناموفق Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars دانست. عنوانی که به دلیل ضعف های بسیار در گیم پلی با بازخورد به شدت منفی منتقدین رو به رو شد و نتوانست آن طور که باید و شاید خودی نشان دهد.

خوشبتانه اعضای Psyonix برخلاف بسیاری از توسعه دهندگان، به دنبال توجیه نبودند و برای عنوان خود چاره ای اندیشیدند. نتیجه هم شد چیزی که می بینید؛ عنوانی به اسم راکت لیگ که حالا هزاران نفر به صورت فعال به انجام آن پرداخته و میلیون ها نفر در سراسر جهان آن را تجربه کرده اند. مکانیک راکت لیگ بسیار ساده است؛ در بازی باید به وسیله ی اتومبیل خود به توپ ضربه زده و آن را وارد دروازه حریف کنید.

خبر خوش آن که راکت لیگ از بخش چند نفره ی آفلاین تا 4 بازیکن پشتیبانی می کند. در این بین می توانید در یک مسابقه ی جذاب با یکدیگر همکاری کرده و به برد دست یابید و یا به جنگ دوستان تان رفته و آن ها را به چالش بکشید. راکت لیگ معنای حقیقی یک مشارکت ورزشی است؛ پس فرصت را از دست ندهید و با دوستان خود مشغول بازی شوید.

Mortal Kombat X

maxresdefault-5-w600

سازنده: NetherRealm Studios

پلتفرم: کامپیوترهای شخصی - پلی استیشن 4 - اکس باکس وان - اندروید - آی او اس

تاریخ انتشار: آوریل 2015

اسم Mortal Kombat (مورتال کامبت) که می آید دلمان به یک باره خالی می شود؛ به گذشته و دوران بچگی خود سفر می کنیم و خاطرات تلخ و شیرین را یکی پس از دیگری ورق می زنیم. مورتال کامبت از همان ابتدای کار هم یک بازی لذت بخش دو نفره بود. عنوانی کم نظیر که تمام شور و هیجان آن به بخش دو نفره باز می گشت.

حالا پس از چند سال بار دیگر با اد بون و اثر جدیدش همراه هستیم. عنوانی در سبک مبارزه ای که گیم پلی غنی، موسیقی دلنشین و گرافیک چشم نواز آن همه و همه دست به دست یکدیگر داده اند تا مورتال کامبت اکس نیز موفقیت نسخه های پیشین را کسب کند.

مورتال کامبت همان مورتال کامبت است؛ تنها پسوند آن تغییر کرده و پر زرق و برق تر شده است. همانند قبل باید کاراکتر مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و با ورود به بازی، با انواع و اقسام حرکات رزمی به استقبال دشمن بروید. مورتال کامبت اکس علاوه بر بخش داستانی، مدهای آنلاین، آفلاین، کینگ آو د هیل ،سوروایور و تست یور لاک را هم در خود جای می دهد.

مورتال کمبت همان مورتال کمبت است؛ تنها پسوند آن تغییر کرده و پر زرق و برق تر شده است

راستش را بخواهید حداقل در ایران بخش چندنفره مورتال کامبت اکس با مشکلات زیادی مواجه است. به شخصه نتوانستیم دوستان خود را به صورت آنلاین به چالش دعوت کرده و مسابقات کاملی را با آن ها ترتیب دهیم. به همین دلیل فکر می کنیم که به جای مد آنلاین، بخش چند نفره ی آفلاین این بازی برای ما ایرانی ها بسیار مناسب تر به نظر برسد.

مورتال کامبت اکس یک بازی رقابتی محسوب می شود، پس فکر همکاری کردن با یکدیگر را از سرتان بیرون کنید. با یکی از عزیزانتان روی مبل لم داده، کاراکتر محبوب تان را انتخاب کنید و سپس در یک مبارزه ی تمام عیار به محک زدن دوستان تان بپردازید. فراموش نکنید که صحنه های دلخراش و فاتالیتی های دیدنی از مشخصه های اصلی یک مورتال کامبت ناب به شمار می رود.

Borderlands: the Handsome Collection

com-is-image-SCEA--w600

سازنده: Gearbox Software

پلتفرم: پلی استیشن 4 - اکس باکس وان

تاریخ انتشار: مارچ 2015

Borderlands (بردرلندز) هر آنچه که یک بازی چند نفره باید داشته باشد را یک جا ارائه می دهد. چندی پیش بود که 2K Games اقدام به معرفی Borderlands: the Handsome Collection کرد. این نسخه شامل نسخه های پورت شده ی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel! برای کنسول های نسل حاضر است.

داستان بازی همچنان در دنیای خوش رنگ و لعاب پاندورا جریان دارد و همچنان باید در پیش روی خود پی به رازهای این سرزمین عجیب و غریب ببریم. گرافیک بازی کماکان آن طراحی خاص و سل شِید خود را حفظ کرده و به لطف موتور آنریل انجین 3 شاهد دورنماهای چشم نواز و زیبا هستیم.

داستان بازی همچنان در دنیای خوش رنگ و لعاب پاندورا جریان دارد و همچنان باید در پیش روی خود پی به رازهای این سرزمین عجیب و غریب ببریم.

بردرلندز 1 بیشتر به یک شوتر اول شخص شباهت داشت تا یک نقش آفرینی. خوشبختانه در نسخه ی دوم و نسخه ی فرعی The Pre-Sequel المان های نقش آفرینی بازی به بالاترین حد خود رسیده و حالا می توان گفت که با یک نقش آفرینی تمام عیار طرف هستیم.

بردرلندز عنوانی است خوش آب و رنگ با گیم پلی غنی که بدون استفاده ی درست از مهارت ها، توانایی ها و همچنین ارتقاء سطح، قادر به پیشبرد آن نخواهید بود. اما اگر نظر ما را بپرسید می گوییم که انجام بردرلندز با دوستان لذت دیگری دارد؛ حتی اگر صفحه ی نمایش تان به 4 بخش مساوی تقسیم شود.

آخرین محصول 2K Games از بخش Co-op آفلاین پشتیبانی می کند و قادر هستید به صورت چهار نفره به بازی بپردازید. با دوستان خود پا به دنیای بی رحم اما طنز آمیز پاندورا بگذارید و دشمنان را با همکاری یکدیگر یکی پس از دیگری قلع و قمع کنید. حدود 30 ساعت گیم پلی چیز کمی نیست، پس خیالتان راحت باشد؛ تا مدت ها می توانید در جمع های دوستانه ی خود به بازی پرداخته و لذت ببرید.

Gears of War Series

gearsofwar1-w600

سازنده: Epic Games

پلتفرم: اکس باکس وان - اکس باکس 360

تاریخ انتشار: 2006 - 2011

اپیک گیمز با ساخت و عرضه ی Gears of War (گیرز آو وار) همان کاری را برای مایکروسافت کرد که بانجی با عنوان هیلو استارت آن را زده بود. هیچ وقت معرفی نسخه اول بازی را یادمان نمی رود. عنوانی سرشار از خلاقیت و نوآوری که هم اکنون جایگاه ویژه ای در سبد محصولات برند اکس باکس دارد.

سری بازی های گیرز آو وار به سبب گیم پلی غنی و داستان پر پیچ و خمی که داشتند، توانستند به سرعت جای خود را میان گیمرها باز کنند و به نوعی پیشتاز شوترهای سوم شخص کنسولی لقب گیرند. سه نسخه ی شماره دار به همراه یک نسخه ی فرعی از این بازی برای کنسول اکس باکس 360 عرضه شده و حالا منتظر عرضه ی شماره ی چهارم بازی برای اکس باکس وان هستیم.

ضمناً اگر کنسول اکس باکس وان را در اختیار دارید، به شما تبریک می گوییم. به لطف قابلیت Backward Compatible که روی اکس باکس وان اجرا می شود قادر هستید تمامی نسخه های گیرز آو وار را نیز بدون هیچ مشکلی روی این کنسول تجربه کنید.

به لطف قابلیت Backward Compatible که روی اکس باکس وان اجرا می شود قادر هستید تمامی نسخه های گیرز آو وار را بدون هیچ مشکلی روی این کنسول نیز تجربه کنید.

خوشبختانه کمپانی مایکروسافت در چند سال اخیر خدمات ارزنده ای در بخش آنلاین ارائه کرده است. نمونه ی آن عرضه ی عناوینی است که با دارا بودن بخش مولتی پلیر استاندارد روزانه هزاران گیمر را به خود مشغول می کنند. گیرز آو وار نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ارائه ی هر نسخه گام های بلندی را در این بخش بر می دارد.

گذشته از بخش جذاب آنلاین گرز آو وار، تمامی نسخه های این بازی از Co-op آفلاین 2 نفره نیز پشتیبانی کرده و قادر هستید با متصل کردن کنترلری دیگر به کنسول، به همراه یکی از دوستان تان به انجام بازی بپردازید. همچنین ساخته های اپیک گیز علاوه بر ارائه ی خط داستانی در قالب این بخش، مدهای جذاب و سرگرم کننده ی دیگری را هم ارائه می دهد.

Little Big Planet 3

littlebigplanet-3-listing-thumb-01-ps4-us-09jun14-w600

سازنده: Sumo Digital

پلتفرم: پلی استیشن 4 - پلی استیشن 3

تاریخ انتشار: نوامبر 2014

سری بازی های Little Big Planet (لیتل بیگ پلنت) همیشه گیمرها را به همکاری با یکدیگر تشویق می کنند. لیتل بیگ پلنت را تا حدودی می توان یک ریمن به حساب آورد. در واقع ریمنی که از سرعت آن کاسته شده است و بیش از آن که به بخش داستانی وفادار باشد، بر بخش چند نفره استوار است.

همانطور که می دانید در لیتل بیگ پلنت قادر هستید علاوه بر طی کردن مراحل داستانی، مراحل مختص به خود را بسازید. به لطف ویژگی های آنلاین نیز قادر خواهید بود مراحل خود را با دیگر گیمرها در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و حتی مراحل آن ها را دانلود کرده و تجربه شان کنید.

برای چند لحظه ای هم که شده آنلاین شوید و از میان بیش از 8 میلیون مرحله ساخته شده توسط دارندگان بازی، برخی را به دلخواه انتخاب و دانلود کنید.

لیتل بیگ پلنت یک پلتفرمر است که پازل های مختلف در آن بی داد می کند. وارد بازی شده، با سک بوی آشنا شوید و سپس داستان خود را بسازید. اگر از ما بپرسید می گوییم در صورتی که اهل بخش چند نفره نیستید فکر لیتل بیگ پلنت را از ذهنتان بیرون کنید.

به عقیده ی ما اعضای مدیا مولکول در هنگام ساخت اولین نسخه از لیتل بیگ پلنت به تنها بخشی که فکر نمی کردند همین بخش تک نفره بوده است. در لیتل بیگ پلنت 3 به راحتی قادر خواهید بود مراحل داستانی را به همراه 3 نفر از دوستانتان به صورت آفلاین پشت سر بگذارید.

همچنین اگر مراحل داستانی بازی را به پایان رساندید از بازی دست نکشید. برای چند لحظه ای هم که شده آنلاین شوید و از میان بیش از 8 میلیون مرحله ی ساخته شده توسط دارندگان بازی، برخی را به دلخواه انتخاب و دانلود کنید. پس از آن آفلاین شوید، با آشنایان خود به بازی مشغول شده و از بودن و خندیدن کنار دوستان تان لذت ببرید.

FIFA 16

image.img-w600

سازنده: EA Canada

پلتفرم: کامپیوترهای شخصی - پلی استیشن 4 - پلی استیشن 3 - اکس باکس وان - اکس باکس 360 - اندروید - آی او اس

تاریخ انتشار: سپتامبر 2015

این روزها از هر کسی که بپرسید بهترین بازی چند نفره چه عنوانی است، حتی اگر گیمر نباشد، عناوین فوتبالی مطرح جزو پاسخ اول آن ها به شمار می رود. توسعه و عرضه بازی های فوتبال که به دو برند فیفا و PES محدود شده، مدت هاست که روندی تکراری به خود گرفته است.

برخی معتقدند این مورد، حکم سرطانی را دارد که به جان این سبک افتاده است. برخی دیگر نیز معتقدند بازی های فوتبال به دلیل روندی که در عرضه دارند تکراری شده، چیز جدیدی برای ارائه نداشته و اصلاً ارزش خرید ندارند. اما به نظر ما این حرف ها از اساس اشتباه هستند. با احترامی که برای نظر سایر افراد قائلیم باید بگوییم که در حال صحبت درباره فوتبال هستیم.

ورزشی که میلیاردها هوادار در سراسر جهان برای دیدن مسابقات آن سر و دست می شکنند، کری می خوانند و حتی گاهی محکوم به مرگ می شوند. فوتبال تنها به دنبال یک توپ دویدن نیست؛ در دنیای امروز می توان گفت که فوتبال خود به یک صنعت مستقل تبدیل شده است.

فوتبال تنها به دنبال یک توپ دویدن نیست؛ حالا می توان گفت که فوتبال خود به یک صنعت مستقل تبدیل شده است

اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم عنوان فیفا در چند سال اخیر بیشترین تغییرات را به خود دیده. تغییراتی که هر ساله رنگ و بوی تازه تری به خود می گیرند و به مرور ما را با یک شبیه ساز واقعی تر مواجه می سازند. قدیم تر ها را یادمان نمی رود. زمانی که به خانه ی آشنایان رفته و با هم سن و سالانمان مسابقاتی ساختگی چون «کاپ فیفا» راه می انداختیم.

اگر شما و هم سفرتان به فوتبال علاقه مند هستید پس معطل نکنید. کنترلر را برداشته، به مصاف یکدیگر بروید و یا در مد های آلتیمیت تیم و سیزن با کمک یکدیگر حریف تان را شکست دهید. در سبک ورزش، فیفا 16 بهترین عنوانی است که به ذهنمان می رسد.

Lego Game Series

hub_LEGO_TopLogo-w600

سازنده: -

پلتفرم: -

تاریخ انتشار: -

بازی های لگو آن قدر سریع گسترش یافتند که اصلاً نفهمیدیم چه زمانی این سبک بازی تا این حد محبوب شد. عناوین لگو به قدری زیاد هستند که بتوانید با دیدی بازی یکی را انتخاب کرده و مشغول بازی شوید. هسته ی اصلی گیم پلی اکثر این عناوین نیز ثابت است و اغلب بسته به بازی های مختلف شاهد ارتقاهای کم و زیاد در نحوه ی پیشبرد آن هستیم.

این در حالی است که از لگو استاروارز بگیرید تا لگو هری پاتر و غیره، همه و همه در بخش داستان چیزهای جدیدی برای ارائه دارند و با رد و بدل شدن دیالوگ های جالب و خنده دار گیمر را حسابی سرگرم می کنند. نمی دانیم چه رازی پشت بازی های لگو نهفته است که از آن ها خسته نمی شویم.

عناوینی چون Lego Dimension، Lego Batman 3: Beyond Gotham، Lego Jurassic World، Lego The Lord of the Rings و Lego Star Wars: The Force Awakens از جمله پیشنهاد های ما به شماست.

از لگو استاروارز بگیرید تا لگو هری پاتر و غیره، همه و همه در بخش داستان چیزهای جدیدی  برای ارائه دارند و با رد و بدل شدن دیالوگ های جالب و خنده دار گیمر را حسابی سرگرم می کنند.

یکی از موارد منفی ای که در برخی بازی های لگویی کمی آزار دهنده به نظر می رسد، وضعیت هوش مصنوعی یاران بازیکن است. این بخش برخی اوقات آنقدر بد عمل می کند که گاهی دوست دارید کنترلر را به گوشه ای پرت کرده و به کارهای مهمترتان برسید. این جاست که قابلیت بخش چند نفره اهمیتی دو چندان می یابد.

اگر به دنبال چالش های واقعی هستید، از پازل های پیچیده لذت می برید، جمع کردن آیتم های مختلف را جزو سرگرمی های انکار ناپذیر می دانید و مهمتر از این ها به دنبال یک عنوان سرگرم کننده برای بازی به صورت دو نفره می گردید یکی از عناوین برند لگو را به شما پیشنهاد می کنیم. این طیف بازی ها بیشتر به سلیقه ی شما بر می گردد. پس بگردید و بهترین عنوان ممکن را برای بازی به صورت دو نفره انتخاب کنید.

Diablo 3

xZ91hpW-w600

سازنده: Blizzard Entertainment

پلتفرم: کامپیوترهای شخصی - پلی استیشن 4 - پلی استیشن 3 - اکس باکس وان - اکس باکس 360 - او اس ایکس

تاریخ انتشار: می 2012

بی اغراق می توان گفت 3 Diablo (دیابلو 3) یکی از بهترین نقش آفرینی های چند نسل اخیر است. دیابلو داستان مواجهه ی مبارزان و شیاطین را بازگو می کند. مبارزاتی سخت و مرگبار که انجام آن از هر کسی بر نمی آید. خوشبختانه بلیزارد توانست با عرضه ی شماره ی سوم این بازی اعتبار آن را حفظ کند.

حالا دیابلو 3 برای کنسول های نسل 7 و 8 نیز منتشر شده و گیمرهای بیشتری در سراسر جهان موفق به تجربه ی آن هستند. همانند آن چه در بازی های نقش آفرینی می بینیم، در ابتدای ورود به بازی باید کاراکتر خود را انتخاب کرده و به شخصی سازی آن بپردازید.

بی اغراق می توان گفت 3 Diablo (دیابلو 3) یکی از بهترین نقش آفرینی های چند نسل اخیر است.

بازی هایی که بر محوریت این سبک ساخته می شوند معمولاً دارای سطح بندی های مختص به خود هستند. در واقع بازی شما را بدون هیچ گونه وسیله ای وارد بازی کرده و این امکان را به شما می دهد تا به مرور زمان به ارتقای خود بپردازید. فکر می کنیم با ما هم عقیده باشید که در بازی های نقش آفرینی «لوت» حرف اول را می زند.

دیابلو تنها یک نقش آفرینی اصیل نیست، بلکه المان های سبکی چون Hack 'N' Slash نیز در آن به چشم می خورد. از این مباحث که بگذریم اگر از عناوین نقش آفرینی خوش تان می آید، از پیدا کردن لوت در کنار بهترین دوستان تان لذت می برید و همواره می خواهید عنوان با کیفیتی را تجربه کنید، پس دیابلو 3 را به هیچ وجه از دست ندهید. خوشبختانه به سبب نحوه ی قرار گیری دوربین بازی، هر 4 بازیکن قادر هستند از تمام صفحه ی نمایش بهره ی لازم را ببرند.

سخن پایانی

لیست گردآوری شده مطمئناً شامل تمام عناوین در این زمینه نیست. همانطور که زمان با هم بودن برای شما مهم است، برای ما نیز مهم بوده و به آن اهمیت می دهیم؛ به همین دلیل همیشه دنبال بهترین عناوین ممکن برای شما هستیم. در این میان به شما حق می دهیم که جای عناوینی چون هیلو، کسل کرشرز و یا بازیهای دیگر را در این لیست خالی بدانید.

از بحث سلیقه که بگذریم، یک لحظه در خلوت خود بشینید و به گذشته فکر کنید. زمانی که مجالس مان پر بود از بازی هایی چون منچ و اسم فامیل؛ چه خاطراتی که با مار و پله و دوز نداشتیم. به نظرمان بازگرداندن آن دوران کار سختی به نظر می رسد. گذر زمان با پیشرفت تکنولوژی همراه بوده و خواسته های انسان در حوزه ی سرگرمی نیز به مرور دست خوش تغییرات می شود.

تکنولوژی های نویی مانند کینکت و موو نشان دادند که با کنار گذاشتن کنترلر، می توان جمع های دوستانه را دوباره گرد هم آورد. تکنولوژی هایی که به سرعت کنار رفتند و کنترلرهای سنتی بار دیگر قدرتشان را در این زمینه نشان دادند. هیچ چیز از در کنار هم بودن مهم تر نیست. به یک باره چشم باز می کنید و می بینید که خیلی دیر شده است.

پس همین حالا برنامه های خود را جفت و جور و بساط دور همی هایتان را بر پا کنید. یک بار دیگر نیز بگوییم که عناوین گفته شده به هیچ عنوان دارای ترتیب بندی نیستند. اگر عناوین بهتری در این زمینه می شناسید، پس حتماً تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Mahdi Shahbodaghi
    Mahdi Shahbodaghi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

    وقتی resident evil 5 شما فراموش کردی پس مطمئنا خیلی بازیها را جا گذاشتین اصلا هنوزم بعضی وقتها هوس میکنم با پسرم بازی کنم حیف پسر کوچیکم بزرگ نمیشه زودتر و پسر پزرگم چسبیده به lege of legend

  • Ramezani
    Ramezani | ۳ تیر ۱۳۹۶

    سلام بچه ها به نظرتون برای ps4 بهترین بازی دونفره ماشین چیه؟لطفا جوابمو بدین برام خیلی مهمه ،ممنون?

  • shayankia
    shayankia | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    راکت لیگ فقط و فقط اگه خل مشنگ بازی توش در بیارید با دوستاتون،یکی از بهترین سرگرمی ها میشه! اینقد میخندین که دل درد میگیرید! ????
    بلک آپس 3 توی یکی از مپ های زامبیش هم چیزی اضافه شده که خودم به شخصه ندیده بودم،با جادو میتونید تبدیل به یه هیولا بشید و بدون تفنگ همه رو قتل عام کنید.

  • | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    world of tanks blitz
    اندروید ios پی سی ps4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی