ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل Pixel XL گوگل در پایگاه داده Geekbench رؤیت شد

همان طور که می دانید پس از معرفی نکسوس های سال قبل توسط ال جی و هوآوی، امسال این مهم بر عهده کمپانی HTC گذاشته شده تا دو موبایل «Marlin» و «Sailfish» را برای ساکنین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

همان طور که می دانید پس از معرفی نکسوس های سال قبل توسط ال جی و هوآوی، امسال این مهم بر عهده کمپانی HTC گذاشته شده تا دو موبایل «Marlin» و «Sailfish» را برای ساکنین مانتن ویو بسازد، و چندی قبل نیز خواندید که گوگل دیگر از اسم «نکسوس» استفاده نمی کند، بلکه قصد دارد تلفن های همراه اختصاصی اش را تحت برند «Pixel» معرفی نماید.

در همین راستا، دیوایسی با نام «Google Marlin» از پایگاه داده وب سایت Geekbench سر درآورده که مشخصاتش با اخبار پیشین مطابقت دارد. به این ترتیب تقریباً مطمئن هستیم این اسمارت فون که از این به بعد آن را «Google Pixel XL» می خوانیم، از چیپست اسنپدراگون 820 در کنار 4 گیگابایت رَم بهره می گیرد.

marlin-geekbench-benchmark

گفتنی است چنین ترکیب سخت افزاری در حال حاضر یکی از پر کاربرد ترین گزینه ها برای پرچمداران شرکت های مختلف به شمار می رود که از آن میان می توان به برخی نسخه های گلکسی S7 سامسونگ، HTC 10 یا OnePlus 3 اشاره کرد.

در فهرست مشخصات منتشر شده همچنین سیستم عاملی با نام Android NMR1 را می بینیم که در واقع همان اندروید 7.0 است، و البته جز این نیز از گوگل انتظار نمی رفت. با این حال در سال جاری برخلاف همیشه، اولین موبایلی که با طعم نوقا وارد بازار می شود، V20 ال جی خواهد بود.

در هر صورت برای تأیید یا رد این اخبار و شایعات، هیچ راهی نیست جز اینکه تا 13 مهر ماه و مراسم رونمایی رسمی از اسمارت فون های گوگل با نام جدید Pixel منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی