ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به نظر می رسد سامسونگ در حال توسعه ی یک حلقه ی هوشمند باشد

شایعات در مورد عرضه ی حلقه های هوشمند توسط تولید کنندگان حوزه ی تکنولوژی مدتهاست به گوش می رسد و اخیراً پتنتی از سامسونگ منتشر شده که تنور این گمانه زنی ها را داغ تر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

شایعات در مورد عرضه ی حلقه های هوشمند توسط تولید کنندگان حوزه ی تکنولوژی مدتهاست به گوش می رسد و اخیراً پتنتی از سامسونگ منتشر شده که تنور این گمانه زنی ها را داغ تر خواهد کرد.

بر اساس تصویر این پتنت که به تازگی منتشر شده، سامسونگ یک حلقه ی هوشمند طراحی کرده که به حسگرهای بیومتریک مثل حسگر ضربان قلب بهره می برد.

علاوه بر این چند دکمه برای کنترل صدا و پاسخ دادن به تماس های دریافتی روی بدنه ی این حلقه به چشم می خورد و حتی بخش دیگری که احتمال دارد درگاه کارت حافظه باشد.

علت ناواضح بودن مشخصات دستگاه این است که پتنت مورد بحث برای ثبت طراحی محصول ارائه شده و از توضیح چندانی در مورد امکانات یا کارکردهای آن برخوردار نیست.

اما با این وجود می توان انتظار داشت چنین محصولی در صورت عرضه، به امکاناتی مثل حسگرهای حرکتی و NFC هم مجهز باشد. در مورد کارایی های دستگاه هم نخستین موردی که به ذهن می رسد می تواند کنترل عملکردهای تلفن هوشمند باشد.

samsung-smart-ring-patent-6-w600

در نهایت لازم است اشاره کنیم که ثبت پتنت الزاماً به معنای عرضه ی هیچ محصولی نیست، اما بر اساس شواهد پس از هوشمند شدن ساعت ها، قدم بعدی عرضه ی البسه و جواهرات هوشمند به حساب می آید، در نتیجه تعجب بر انگیز نیست اگر در آینده شاهد عرضه ی چنین محصولی با برند سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Parsa MSH
    Parsa MSH | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    خدا کنه حلقش منفجر نشه ?

    • Javad.p
      Javad.p | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

      خخخ.
      سامسونگ فعلا بره گند اسمارت بمبی که ساخته رو جمع کنه حلقه پیشکش. تازه اونم اگه این حلقه هم منفحر نشه. خخخ

مطالب پیشنهادی