ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات جدید از تاریخ رونمایی و عرضه ی Mi Note 2 شیائومی حکایت دارند

همانطور که پیشتر هم گفتیم، بر اساس شایعات منتشر شده به نظر می رسد شیائومی قصد داشته باشد Mi Note 2 را در 2 مدل عرضه کند، یک مدل بسیار قدرتمند مجهز به اسنپدراگون 821 ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

همانطور که پیشتر هم گفتیم، بر اساس شایعات منتشر شده به نظر می رسد شیائومی قصد داشته باشد Mi Note 2 را در 2 مدل عرضه کند، یک مدل بسیار قدرتمند مجهز به اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت حافظه ی رم، در کنار نسخه ی عادی تر که اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه ی رم برایش در نظر گرفته شده است.

اکنون اما در مورد تاریخ عرضه ی این محصول اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد که تعیین تاریخ دقیق را دشوار می کند. یکی از تاریخ های احتمالی 24 شهریور است که یک منبع آگاه آن را روی سایت Weibo فاش کرده است.

این منبع همچنین تایید کرده که Mi Note 2 به چیپست اسنپدراگون 821 مجهز است و علاوه بر این اضافه می کند که محصول جدید شیائومی از خصوصیاتی مثل دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده برخوردار است و قرار است با قیمت 450 دلار عرضه شود.

mi-note-2-h1

اما در عین حال تصویری از یک پوستر هم به فضای اینترنت راه یافته که به نظر رسمی می رسد و روی آن تاریخ سوم مهرماه به عنوان زمان رونمایی از Mi Note 2 ذکر شده است.

mi-note-2-graphic

البته با وجود تناقض این دو تاریخ، می توان این گونه نتیجه گیری کرد که شیائومی قصد دارد در تاریخ اول محصول را رونمایی کند و تاریخ دوم به آغاز عرضه ی دستگاه در فروشگاه ها اشاره دارد.

در هر صورت نکته ی مثبت اینجاست که تا هر دو تاریخ اعلام شده تنها چند هفته فاصله داریم و حقیقت امر به زودی مشخص خواهد شد. تا آن زمان از شما دعوت می کنیم نگاهی داشته باشید به اخبار و شایعاتی که تاکنون در مورد این تلفن هوشمند جذاب منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    قیمتش واقعا عالی با این سخت افزار، ای کاش این برند یه نمایندگی رسمی داشت تو کشورمون واقعا خوب داره پیش میره

    • فرشاد غلامی
      فرشاد غلامی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

      نماینده داره ، توی گوگل سرچ کنید

    • Javad.p
      Javad.p | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

      من Mi note pro ش رو خریدم یه آشغال به تمام معنا بود. فقط سخت افزارش قلمبه بود دیگه چیزی نداشت.نرم افزار آشغال، کیفیت ساخت مضخرف،هنگ زیاد...

مطالب پیشنهادی