ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس می گوید قصد دارد تیم توسعه ی Oxygen OS را با Hydrogen OS ادغام کند

اگر کاربر یکی از محصولات وان پلاس باشید، حتماً دلتان می خواهد بروزرسانی های نرم افزاری سازنده با سرعت بیشتری به دست شما برسد، درخواستی که البته شرکت چینی نیز بدان واقف است و برای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

اگر کاربر یکی از محصولات وان پلاس باشید، حتماً دلتان می خواهد بروزرسانی های نرم افزاری سازنده با سرعت بیشتری به دست شما برسد، درخواستی که البته شرکت چینی نیز بدان واقف است و برای این منظور قصد دارد هردو سیستم عامل Oxygen OS و Hydrogen OS را با یکدیگر ادغام کند.

اگر تفاوت این دو سیستم عامل را نمی دانید، لازم است توضیح دهیم که هر دوی آنها مبتنی بر اندروید هستند، اما هیدروژن را اعضای سابق تیم Paranoid Android بر اساس AOSP ساخته اند.

OnePlus-2-Digiato-10

از طرف دیگر هیدروژن یک رام کاملاً چینی به حساب می آید که با تمرکز بر نیازهای کاربران چینی طراحی شده و مثل رابط کاربری شیائومی، میزو و دیگر تولید کننده های چین، ظاهر رابط کاربری آیفون را تداعی می کند.

در هر حال، وان پلاس به وبلاگ XDA اطلاع داده به زودی تیم توسعه ی هر دو سیستم عامل را با یکدیگر ادغام می کند تا بروزرسانی ها با سرعت بیشتری آماده شده و کیفیت پشتیبانی این شرکت از کاربران نیز افزایش یابد.

OnePlus-2-Digiato-44

به گفته سایت XDA، از همین حالا هم تغییراتی در طراحی نسخه ی 3.5 سیستم عامل اکسیژن (که بر اساس اندروید مارشملو ساخته شده) انجام گرفته که ظاهر آن را به هیدروژن نزدیک تر کرده است، اما در عین حال بازخورد کاربران را هم تحت نظر دارد و آن را در تغییرات اعمال خواهد کرد.

نکته ی آخر از این جهت اهمیت دارد که کاربران بسیاری تلفن های هوشمند وان پلاس را به دلیل نزدیکی رابط کاربری به اندروید خالص می پسندیدند، اما حالا حرکت سازنده به سوی ایجاد تغییرات بیشتر در ظاهر رابط کاربری، باید دید شرکت چینی چطور می تواند چنین کاربرانی را راضی نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Dani_Borgir
    Dani_Borgir | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    واقعن جزو یکی از برندهای خیلی خوبه

  • _sad_
    _sad_ | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    میشه آب اونموقع :)

  • mohsen8
    mohsen8 | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    الان خود 3.5 رو نصب دارم تغییراتش خوب چیزی که از این شرکت خوشم میاد خیلی به نظرات کاربرا اهمیت میده الان 3.5.1 رو داده هر چی تغییر بوده نظرات کاربرا بوده

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

    سیانوژن بهترین سیستم عامل برای وان پلاس بود. حیف که اون رو کنار گذاشت

مطالب پیشنهادی