ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Hovercraft: Takedown؛ مسابقات مرگ

بیایید حرف پایانی را همین جا بزنیم؛ خواهان هیجان هستید؟ تجربه Hovercraft: Takedown را از دست ندهید. معمولا عناوینی که ریتمی سریعی دارند، چون بازیکن ها را درگیر خود کرده و ذهنش را به تکاپو ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بیایید حرف پایانی را همین جا بزنیم؛ خواهان هیجان هستید؟ تجربه Hovercraft: Takedown را از دست ندهید. معمولا عناوینی که ریتمی سریعی دارند، چون بازیکن ها را درگیر خود کرده و ذهنش را به تکاپو می اندازند، می توانند احساس «خستگی» را از او دور نمایند.

High Score Hero با قسمت دوم فرنچایز محبوبش آمده تا همین مسئولیت را برعهده بگیرد؛ هیجان با لحظه لحظه بازی عجین شده و گاهی اوقات فرصت پلک زدن هم پیدا نمی کنید. اگر می خواهید دست به تجربه عنوانی بزنید که همانند یک «انرژی زا» خواب را از چشم های تان فراری بدهد، با ما و معرفی امروز همراه باشید.

hovercraft-takedowna
قابلیت ارتقا اتومبیل خود و استفاده همزمان از شش اسلحه را دارید؛ همه چیز برای یک نبرد فراموش نشدنی آماده است. بد نیست بدانید بازی توانسته راه خود را به لیست بهترین های فستیوال 2016 گوگل هم پیدا کند.

Hovercraft: Takedown یک عنوان رالی مبارزه ای بی پایان است. بنابراین بازیکن ضمن کنترل ماشین خود باید سعی نماید اتومبیل های رقیب را از بین برده و از تیرهای آن ها جان سالم به سر ببرد. همان طور که پیشتر گفتیم، بزرگترین المان مثبت Hovercraft به ریتم تند اتفاقات باز می گردد و اگر نتوانید واکنش های خوبی داشته باشید، محکوم به شکست خواهید بود.

شاید با نگاه به تصاویر و تماشای سبک گرافیکی این عنوان، چندان به تجربه Takedown تحریک نشوید. جدا از این که همیشه گفته ایم گرافیک را به مهمترین معقوله خود برای انتخاب یک اپلیکیشن تبدیل نکنید، High Score Hero از همین ایده توانسته استفاده نماید که یکی از آن ها را می توانیم به بخش ماشین سازی فوق العاده گسترده ساخته این استودیو بزنیم.

hovercraft
اینجاست که می گویند «خلاقیت» هیچ گونه مرزی نمی شناسد. اگر هم چندان علاقه ای به کنار هم گذاشتن مکعب ها ندارید، می توانید اتومبیل های موجود را بخرید.

با وجود مکعب های گوناگون، بازیکن می تواند با دست های خودش اتومبیلی که دوست دارد را بسازد. نگران چیزی هم نباشید، هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت. طبیعتا این قابلیت برای کسانی که ماینکرفت را تجربه کرده اند، خاطره انگیز خواهد بود. «سیستم سلامتی» دومین المانی است که به لطف گرافیک مکعبی Takedown شاهدش هستیم. چون ماشین های از لوگوهایی به وجود آمده، با هر ضربه قسمتی از ماشین جدا می گردد.

این کار هم تا جایی که قابلیت حرکت اتوموبیل را دارید، ادامه خواهد داشت. از دیدگاه شنیداری، موسیقی استفاده شده به خوبی هیجانات موجود را به بازیکن القا کرده و آدرنالین خون او را افزایش می دهد. برای سخن پایانی باید بگوییم Takedown یکی از محبوب ترین عناوین اسمارت فون ها به شمار می رود که با المان های مثبتش توانسته میلیون ها بازیکن  را شیفته خود کند. بهتر است شما هم ساخته High Score Hero را از دست ندهید.

Hovercraft: Takedown

Hovercraft: Takedown

سازنده: High Score Hero قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73.5 / 35 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی