ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی و گوگل در پی توسعه تبلتی هفت اینچی هستند [شایعه]

بازار تبلت حال و روز خوشی ندارد، و این موضوع چندان عجیب نیست. مهم ترین اتفاقی که در دنیای آنها رخ می دهد، این است که سازندگان به دنبال راهی برای ترکیب فرم فاکتورهای تبلت و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

بازار تبلت حال و روز خوشی ندارد، و این موضوع چندان عجیب نیست. مهم ترین اتفاقی که در دنیای آنها رخ می دهد، این است که سازندگان به دنبال راهی برای ترکیب فرم فاکتورهای تبلت و لپ تاپ هستند، و نمونه هایی همچون Pixel C گوگل یا Yoga Book لنوو را در بازار مشاهده می کنیم.

با این حال، شاید هنوز امیدی برای این بازار آشفته وجود داشته باشد، زیرا شایعات نشان می دهند گوگل و هوآوی قصد دارند طی همکاری با یکدیگر، تبلتی را معرفی کنند.

«ایوان بلس» افشاگر معروف می گوید دو کمپانی مورد بحث در حال آماده سازی تبلتی هفت اینچی هستند که شاید تا پایان سال جاری میلادی معرفی گردد. این دستگاه احتمالاً 4 گیگابایت رَم خواهد داشت، اما جزئیات دیگری از آن مشخص نیست.

یکی از مهم ترین نقص های این شایعه، نام دیوایس است. قبلاً تردیدی نداشتیم که چنین محصولی در صورت وجود، نام نکسوس را به خود خواهد گرفت، اما با توجه به اینکه موبایل های نکسوس امسال با برند جدید Pixel معرفی می شوند، احتمال دارد چنین وضعیتی برای تبلت مورد بحث نیز به وجود آید.

همچنین در اقدامی که شاید بی ارتباط به خبر کنونی نباشد، هوآوی مارک تجاری Huawei 7P را در ابتدای سال جاری ثبت نموده.

البته فارغ از صحت یا سقم این خبر، نکته اساسی در این است که آیا این روزها کسی واقعاً به یک تبلت 7 اینچی نیاز دارد یا خیر. هر روز می بینیم اسمارت فون ها در ابعاد 6 اینچ یا بزرگ تر از بازار سر در می آورند، و انتخاب دستگاهی که یک اینچ بزرگ تر باشد اما کاربردهای اصلی تلفن همراه از آن حذف شود، چندان منطقی به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    به هر حال مهم اینه که ، گوگل دوباره میخواد با هواوی همکاری کنه و این فوق العادس .

مطالب پیشنهادی