ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک می خواهد با دوستانتان تعامل بیشتری داشته باشید

به نظر می رسد فیسبوک یکبار دیگر در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای نیوز فید کاربران است و قصد دارد تعامل بیشتری میان کاربران و دوستان و آشنایان آنها ایجاد کند. وب سایت Mashable اخیراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

به نظر می رسد فیسبوک یکبار دیگر در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای نیوز فید کاربران است و قصد دارد تعامل بیشتری میان کاربران و دوستان و آشنایان آنها ایجاد کند. وب سایت Mashable اخیراً بخش تازه ای در اپلیکیشن اندروید این شبکه اجتماعی را مشاهده کرده که با نام «دوستان شما درباره چه صحبت می کنند - What Friends Are Talking About» شناخته می شود.

همانطور که از نام این بخش جدید می توان حدس زد، فیسبوک قصد دارد در بخش بالایی نیوز فید، برخی از مهم ترین پست های دوستان تان را قرار دهد تا ضمن با خبر شدن از آخرین وضعیت دوستان تان، تعامل بهتر و سازنده تری با آنها داشته باشید.

در حال حاضر کاربران عادی نمی توانند چنین گزینه ای را روی اپلیکیشن های اندروید و iOS و یا حتی نسخه تحت وب قیسبوک مشاهده کنند؛ اما این مسئله جای تعجب زیادی هم ندارد. در واقع در فازهای آزمایشی، قابلیت های جدید به صورت اتفاقی در دسترس افراد خاصی قرار می گیرند تا بعد از رفع اشکال، به دست عموم برسند.

فیسبوک در چند ماه اخیر در تلاش بوده تا تغییراتی گسترده در نیوز فید کاربران به وجود آورد و شکلی کارآمدتر و بهبودیافته به آن ببخشد. این قابلیت آزمایشی هم که احتمالاً نحوه تعامل کاربران با دوستان را به کلی تغییر خواهد داد، یکی از تلاش های فیسبوک برای تحقق همین مهم است. مثل همیشه باید در نظر داشت که احتمالاً این قابلیت بزودی در دسترس بخش اعظمی از کاربران قرار خواهد گرفت و یا امکان دارد که از فاز آزمایشی با سربلندی بیرون نیامده و راهش را به اپلیکیشن باز نکند.

facebook-what-friends-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    من که حساب فیسبوکمو برای همیشه غیرفعال کردم رفت

  • بیژن
    بیژن | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    کی فیسبوک میره حالا

مطالب پیشنهادی