ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی دیگر از قابلیت های آیفون 7 فاش شد؛ فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه

یکی از اعضای وب سایت ویتنامی مرتبط با اپل ادعا می کند پیش از رونمایی رسمی، از یک دستگاه آیفون 7 واقعی استفاده کرده، و تجربیاتش در این رابطه را بیان نموده که تمامی گزارشات پیشین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

یکی از اعضای وب سایت ویتنامی مرتبط با اپل ادعا می کند پیش از رونمایی رسمی، از یک دستگاه آیفون 7 واقعی استفاده کرده، و تجربیاتش در این رابطه را بیان نموده که تمامی گزارشات پیشین را تأیید می کنند. البته از آنجا که هیچ تصویری از سوی کاربر فوق منتشر نشده، باید به دیده تردید به این خبر نگریست.

یکی از مهم ترین مواردی که در این خبر به چشم می خورد، قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه توسط آیفون 7 است، که علاوه بر بهبود نسبت به آیفون 6s که در بهترین حالت 4K@30fps را پشتیبانی می کند، باید توجه کرد در حال حاضر هیچ موبایلی در بازار قادر به ارائه چنین نرخ فریمی در رزولوشن 4K نیست.

از آنجا که گزارش فوق در مورد اسمارت فون 4.7 اینچی صحبت کرده، بنابراین انتشار می رود هر دو آیفون سال جاری از این نوع فیلمبرداری پشتیبانی کنند، و بدین ترتیب می توان تصمیم کوپرتینویی ها مبنی بر افزایش ظرفیت داخلی به 128 یا 256 گیگابایت را نیز توجیه نمود.

در این خبر همچنین تأیید شده که آیفون های 2016 در رنگ تیره جدیدی عرضه می شوند، که حالت مات رنگ Space Grey به شمار می رود، ضمن اینکه لوگوی اپل نیز در مدل هایی به این رنگ به شکل براق نخواهد بود. همچنین دکمه های تنظیم حجم صدا نیز طراحی جدیدی دارند و دیگر در محفظه ای فرورفته جای نگرفته اند، بلکه مستقیماً از بدنه بیرون آمده اند.

این شخص در ادامه تجربیاتش می افزاید درگاه سیم کارت به درزگیرهای لاستیکی مجهز شده، که ضد آب بودن اسمارت فون را تأیید می کند، زیرا شایعات پیشین هم نشان می دادند آیفون 7 نیز همچون اپل واچ استاندارد IPX7 را دریافت داشته.

در ادامه گزارش عنوان شده که دکمه Home لمسی جدید به کار رفته در موبایل های 2016 ساکنین کوپرتینو اگرچه از نوع خازنی است، اما برای فعال کردن آن به فشار زیادی نیاز خواهد بود تا حس عملکرد دکمه مکانیکی را القا کند. بنابراین می توان گفت برخلاف موبایل های اندرویدی که با لمس آهسته دکمه های خازنی می توان آنها را فعال نمود، اپل از فناوری «فورس تاچ» در دکمه Home لمسی استفاده کرده.

گفتنی است به خاطر فقدان تصاویر مرتبط، به سختی می توان به این منبع اعتماد کامل داشت، اما بیشتر مواردی که در تجربیات کاربر فوق ذکر شده را پیش تر نیز از منابع مختلف شنیده بودیم. به هر حال چیزی تا کنفرانس رسمی اپل که روز چهارشنبه برگزار می شود، باقی نمانده و به زودی واقعیت جای شایعات را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • رضا ضا
    رضا ضا | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    خخخخخخخ مورچه چیه که کله پاچش چی باشه

  • bagher
    bagher | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    خوب به جهنم..ِوقتی حاظر نیست یه نمایندگی تو ایران بزنه چرا شما انقدر ازش خبر میزارید؟چرا از الجی 20v خبری نیست؟

    • سعید
      سعید | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

      عزیزم کشورت رفته سفارت کشور اون شرکت فتح کرده و دیپلمات های اون کشور رو مدت زیادی گروگان گرفته
      حتما انتظار داری از ما تقدیر هم کنن
      از نظر اپل ایفونی تو ایران فروخته نمیشه
      بلکه قاچاق میشه مثل سایر کالا های امریکایی
      یکم داستان از نگاه یه امریکایی ببین

      یادت رفته 20 سال پیش وقتی 3 دیپلومات ما تو افغانستان گروگان گرفته شدن و بعد کشته شدن بعضی روزنامه ها خ اهان اعلام جنگ به افغانستان بودن

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

    اوه شت ، اوه مادر گاد ، اوه من اوووووو ههههههههه ، عجب حرکتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی