ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های بعدی گوگل به همراه بیلد 7.1 اندروید نوقا عرضه می شوند [شایعه]

یکی از افشاگران صنعت تکنولوژی اخیراً در اکانت توییتر خود اعلام کرده موبایل های هوشمند گوگل پیکسل و پیکسل XL (که با نام های رمز Sailfish و Marlin شناخته می شوند) در ماه اکتبر به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۲۰

یکی از افشاگران صنعت تکنولوژی اخیراً در اکانت توییتر خود اعلام کرده موبایل های هوشمند گوگل پیکسل و پیکسل XL (که با نام های رمز Sailfish و Marlin شناخته می شوند) در ماه اکتبر به همراه بیلد 7.1 اندروید نوقا به بازار خواهند آمد.

اگر شایعات افشا شده از سوی وی حقیقت داشته باشد، بیلد 7.1 اندروید نوقا با شماره سریال NDE63B شناخته می شود و دارندگان دیوایس های نکسوس (شامل نکسوس 6، 9، 5X و 6P) باید منتظر دریافت آپدیتی اندرویدی با همین شماره سریال باشند.

NDE63B-w600

اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه اندروید 7.1 نوقا اعلام نشده، اما گفته می شود باید از تاریخی بین اواسط ماه جاری میلادی تا اوایل ماه آتی میلادی منتظر آخرین بیلد سیستم عامل اهالی مانتین ویو باشیم. با این حال، این تاریخ به معنای عرضه اندروید 7.1 نوقا روی تمام دستگاه های اندرویدی نیست و معمولاً سایر تولیدکنندگان موبایل های هوشمند، زمانی را به بومی سازی ورژن های جدید اندروید روی دیوایس های خود اختصاص می دهند.

در نهایت باید افزود که موبایل های پیکسل گوگل در تاریخ 4 اکتبر (13 مهرماه) معرفی خواهند شد. برخلاف سری پیشین موبایل هایی که با همکاری گوگل ساخته می شدند، این بار دیگر شاهد استفاده از نام نکسوس نیستیم و اهالی مانتین ویو برای یکپارچه سازی سخت افزارهای خود، نام پیکسل را برای آنان برگزیده اند. علاوه بر بهترین سنسورهای دوربین و مشخصات سخت افزاری قدرتمند، اسمارت فون های پیکسل از نرم افزارهای لانچر نکسوس و دستیار گوگل هم پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • داود جوادی
    داود جوادی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    نکسوس های گوگل جزو بهترین گوشیهای اندرویدی میباشند،حال که دیگر شاهد ساخت نکسوس های جدید توسط شرکت بزرگ و با اصالتی همچون HTC هستیم،اینجاست که میگن: ببین چه شود.

  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    بهترین فرصت برای اچ تی سی این دو گوشی خواهد بود.سامسونگ که مجبور به عقب نشینی شده اپلم که چیز تازه ای تو آیفون۷ نداره.اگه اچ تی سی از فرصت استفاده کنه خیلی پیشرفت میکنه.

    • SiNa
      SiNa | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

      با اینکه طرفدار سامسونگم ولی دوس دارم اچ تی سی و سونی هم به روزای خوبشون برگردن و دل هواداراشون شاد شه اینجوری رقابت بین گوشی ساز ها هم خیلی جذاب تر میشه

مطالب پیشنهادی