ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Clipper؛ اپلیکیشنی برای مدیریت کلیپ بورد اندروید

کلیپ بورد در حکم حافظه موقتی برای سیستم عامل است که کلیه محتوای کپی شده در آن ذخیره می شود. سیستم های عامل موبایل در حالت پیش فرض فقط امکان ذخیره یک محتوا در کلیپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

کلیپ بورد در حکم حافظه موقتی برای سیستم عامل است که کلیه محتوای کپی شده در آن ذخیره می شود. سیستم های عامل موبایل در حالت پیش فرض فقط امکان ذخیره یک محتوا در کلیپ بورد را فراهم می کنند، بدین معنی که با کپی کردن یک محتوای جدید، محتوای قدیمی تر از این حافظه موقتی پاک می شود.

اما اپلیکیشن های شخص ثالثی هستند که می توانند حافظه کلیپ بورد را گسترش بدهند تا هر آنچه در محیط سیستم عامل کپی می کنید، در یک جا گردآوری شوند. Clipper برای انجام این وظیفه در اندروید، جزء بهترین هاست.

Clipper 1-w600
Clipper از معدود اپ های مدیریت کلیپ بورد اندروید با رابط کاربری متریال و حالت شب برای مطالعه آسان است.

Clipper پس از نصب، در پس زمینه اندروید فعال باقی می ماند تا هر آنچه در محیط سیستم عامل کپی می کنید را به حافظه اش بفرستد. مزیت بزرگ قابلیت یادشده این است که همیشه به متن های پر کاربردتان در مکالمات روزمره از یک صفحه دسترسی دارید، بنابراین نیازی نیست که آن ها را از منابع مختلف و چندین مرتبه کپی/پیست کنید.

کلیه این نوشته ها چه در حد یک کلمه باشند و چه متنی طولانی در Clipper ذخیره می شوند، می توان آن ها را در پوشه های جداگانه دسته بندی کرد و حتی مستقیما با اتصال اپ به یک پرینتر از آن ها پرینت گرفت.

یک گزینه جالب دیگر، امکان قرار دادن تاریخ و زمان پویا زیر نوشته هاست. با فعالسازی این حالت (که نیازمند ارتقای اپ به نسخه حرفه ای است) می توانید زیر نوشته های ثابت تان تاریخ و زمانی اضافه کنید که هر لحظه تغییر می کند.

در نسخه رایگان Clipper می توانید تا سقف 20 نوشته را در کلیپ بورد نگه دارید، اما برای مقادیری بیش از این و همچنین همگام سازی نوشته ها در میان گجت های دیگر می بایست نسخه کامل اپ را خریداری کنید.

هر چند که برای استفاده معمولی، همین نسخه رایگان هم به خوبی پاسخ نیازهایتان را می دهد. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

Clipper - Clipboard Manager

Clipper - Clipboard Manager

سازنده: rojekti قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOhammad AyatOllahi
    MOhammad AyatOllahi | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    در مقابل Native clipboqrd مزخرفه

مطالب پیشنهادی