ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و نایک از ساعت Apple Watch Nike+ برای ورزشکاران رونمایی کردند

اپل طی رویداد امشب خود که کماکان در جریان است، علاوه بر نسل دوم ساعت هوشمند اپل واچ، از ساعتی به نام Apple Watch Nike+ رونمایی به عمل آورد که در همکاری با کمپانی شهیر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۲

اپل طی رویداد امشب خود که کماکان در جریان است، علاوه بر نسل دوم ساعت هوشمند اپل واچ، از ساعتی به نام Apple Watch Nike+ رونمایی به عمل آورد که در همکاری با کمپانی شهیر نایک توسعه یافته و انحصاراً ورزشکاران حرفه ای را هدف قرار داده است. این ساعت آلومینیومی، از منظر طراحی تفاوت هایی نسبی با مدل استاندارد اپل واچ 2 دارد و به همراه بندی پلاستیکی به دست خریداران خواهد رسید.

اپل می گوید که این ساعت هوشمند، ساخته شده تا «بهترین تجربه ممکن در دویدن» را برای صاحبان خود به ارمغان آورد که مشابه آن را پیش از این ندیده ایم.

apple-iphone-watch-20160907-4446.0-w600

مدل Nike+ از قابلیت های نرم افزاری خاصی بهره می برد و کاربران می توانند با میانبرهای معینی یا به کمک دستیار صوتی سیری، روند دویدن و ورزش را آغاز نمایند. رابط کاربری ساعت هم به گونه ای طراحی شده که حواس ورزشکاران را پرت نخواهد کرد و صرفاً سرعت دویدن و مسافت را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، ساعت اپل واچ نایک پلاس با سرویس Run Club نایک هم سازگاری دارد که اطلاعات مختلفی مانند وضعیت آب و هوا و آخرین فعالیت های دوستان را می توان به کمک آن دریافت کرد. در نهایت باید افزود که ساعت اپل واچ نایک پلاس به همراه 4 بند با رنگ های مختلف عرضه می شود و برای تهیه آن باید مبلغ 369 دلار را بپردازید.

apple-iphone-watch-20160907-4352.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی