ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه و قیمت آیفون 7 مشخص شد [به روزرسانی شد]

درست بلافاصله پس از پایان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو، فروشگاه ها شروع به عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای کسانی می کند که دیوایس ها را پیش خرید کرده اند. قیمت آیفون ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۸

درست بلافاصله پس از پایان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو، فروشگاه ها شروع به عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای کسانی می کند که دیوایس ها را پیش خرید کرده اند.

قیمت آیفون ها تقریبا مشابه سال گذشته است و آیفون 7 قیمتی معادل آیفون 6 اس و آیفون 7 پلاس هم مشابه آیفون 6 اس پلاس قیمت گذاری خواهد شد با این تفاوت که ظرفیت فضای داخلی آن ها نسبت به سال گذشته با تغییر مواجه شده است.

امسال، رنگ Space Gray نیز که تصویر آن را بالاتر مشاهده می کنید به لیست رنگ های انتخابی اضافه شده است. هم آیفون 7 و هم آیفون 7 پلاس با رنگ های مشابهی عرضه می شوند.

16 سپتامبر برابر با 26 شهریور تاریخی است که آیفون 7 و 7 پلاس در فروشگاه های اپل عرضه رسمی خواهند شد. قیمت دقیق هر مدل از آیفون های نسل جدید تا دقایقی دیگر اعلام خواهد شد.

به روزرسانی: کمپانی اپل دقایقی پیش اعلام کرد که موبایل هوشمند آیفون 7 در چند مدل با ظرفیت های 32 الی 256 گیگابایت به دست مشتریان خواهد رسید و با قیمت پایه 649 دلار فروخته خواهد شد. از سوی دیگر، آیفون 7 پلاس هم ظرفیت های مشابهی خواهد داشت و با قیمت پایه 769 دلار به بازار عرضه خواهد گشت.

همچنین از آنجا که رنگ جدید موبایل های 2016 اپل یعنی Jet Black فقط در ظرفیت های 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شوند، بنابراین خریداران مجبورند برای نسخه های پایه این رنگ مبلغی بالاتر نسبت به دیگر نمونه ها بپردازند، یعنی مدل پایه آیفون 7 با رنگ مشکی براق به مبلغ 749 دلار، و مدل پلاس آن به قیمت 869 دلار عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • SpiDeRBoY
    SpiDeRBoY | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    با قیمت 249 دلار ؟؟؟
    اقا مطمئنید؟ این که زیر یک ملیون تومان میشه !!!
    فکر کنم اشتباهی پیش اومده ها !!

    • Behnam/bgh
      Behnam/bgh | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

      آره...649 دلار

مطالب پیشنهادی