ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در حال توسعه «Skype Teams» برای رقابت مستقیم با Slack است

در ماه مارس سال جاری میلادی، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت علاقه زیادی به سرویس «اسلک» (Slack) داشته و مایل بوده با پیشنهادی ۸ میلیارد دلاری، این استارتاپ که ارزشش نهایتاً ۳.۸ میلیارد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

در ماه مارس سال جاری میلادی، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت علاقه زیادی به سرویس «اسلک» (Slack) داشته و مایل بوده با پیشنهادی ۸ میلیارد دلاری، این استارتاپ که ارزشش نهایتاً ۳.۸ میلیارد دلار برآورد می شد را از آن خود کند. در این بین ولی موسس مایکروسافت، آقای «بیل گیتس» دخالت کرد و اجازه نداد مایکروسافت با چنین مبلغی، استارتاپ یاد شده را خریداری کند.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۱ مبلغی برابر با ۸.۵ میلیارد دلار برای خرید اسکایپ هزینه کرده بود و بیل گیتس عقیده داشت که ردموندی ها باید بر افزایش ویژگی های همین پلتفرم تمرکز کرده و آن را به رقیبی برای اسلک مبدل سازند.

skype-teams-w600

حال به نظر می رسد که مدیران ارشد مایکروسافت، نصیحت گیتس را پذیرفته اند و امروز خبر می رسد که مشغول آزمایش نوعی ویژگی جدید برای اسکایپ هستند که «Skype Teams» نام دارد و می خواهد این پلتفرم را برای کسب و کارها جذاب تر نموده و مدیریت تیم ها را ساده تر کند.

skype-teams-hero-w600

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، Skype Teams هم مانند اسلک از «کانال ها» برخوردار خواهد بود تا بخش های مختلف یک شرکت نظیر قسمت های مارکتینگ، توسعه محصول یا فروش بتوانند کانال چت اختصاصی خود را داشته باشند. یکی از ویژگی های بارز اسکایپ «مکالمات موضوعی» خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد بتوانند فضایی مشابه به کامنت های فیسبوک برای یک موضوع را تجربه کنند.

skype-teams-2-w600

در این میان وب سایت «MSPoweruser» موفق شده تا به برخی از اسکرین شات های Skype Teams از طریق یکی از کارمندان مایکروسافت دسترسی پیدا کند. وب سایت یاد شده در گزارش خود می آورد که قابلیت «تیم های اسکایپ» راه خود را به مجموعه نرم افزاری Office 365 هم خواهد گشود اما هنوز مشخص نیست که در چه بازه زمانی باید انتظار اضافه شدنش به اسکایپ را کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی