ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات پلی استیشن 4 جدید سونی لو رفت؛ قابلیت ارتقای سخت افزاری [شایعه]

ساعاتی پیش تصویری در اینترنت پخش شد که احتمالاً نشان دهنده یکی از سورپرایز های سونی برای مراسم امشب است؛ کنسول پلی استیشن 4 Forever Edition. البته طبیعتاً مشخص نیست این عکس ساختگی بوده یا حقیقت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

ساعاتی پیش تصویری در اینترنت پخش شد که احتمالاً نشان دهنده یکی از سورپرایز های سونی برای مراسم امشب است؛ کنسول پلی استیشن 4 Forever Edition. البته طبیعتاً مشخص نیست این عکس ساختگی بوده یا حقیقت دارد، در نتیجه تنها کاری که از دست ما بر می آید این است که تا رویداد امشب سونی صبر پیشه کنیم.

پلی استیشن در حال حاضر دو نسخه مختلف از پلی استیشن 4 در دست توسعه دارد (یک مدل با نام احتمالی نئو که سونی رسماً توسعه آن را تایید کرده و یک نسخه باریک تر اسلیم که قبل از رونمایی رسمی حتی به دست مردم رسیده است) و تا چند ماه آینده روانه بازار خواهند شد. اما هیچ گاه اخباری از نسخه Forever Edition (به معنای همیشگی) به گوش نرسیده بود، تا اینکه تصاویر ذکر شده از طریق یکی از وب سایت های تبلیغاتی در اینترنت پخش شد.

بنابر اطلاعات مندرج در این تصاویر و اخبارهای دست به دست شده، این کنسول از نظر سخت افزاری کاملا به پلی استیشن 4 نئو شباهت دارد و در عین پشتیبانی از رزولوشن 4K برای اجرای بازی ها و ویدیوها، از سرویس رایگان داخلی پلی استیشن پلاس بهره می برد. علاوه بر این دارای حافظه SSD خارج از دستگاه بوده که به شما امکان ذخیره سازی و تبادل محتویات کنسول را برای حمل آسان می دهد. اما نکته اصلی جایی است که چشممان به ذکر قابلیت ارتقای سخت افزاری (کارت گرافیک، حافظه ذخیره سازی و رم) می خورد.

با همه ی این مسائل چنین مشخصاتی دور از ذهن به نظر می رسد؛ چرا که تا پیش از این هیچ شایعه یا خبری پیرامون توسعه سه مدل کنسول توسط سونی وجود نداشته، خصوصا نسخه ای که بهتر از مدل مورد توجه نئو باشد. اگر واقعا ژاپنی ها قصد دارند چنین کنسولی تولید کنند، چرا از ابتدا نئو را به چنین مدلی تبدیل نکردند؟ یا شاید این مشخصات همان کنسول پلی استیشن نئو است؟

چه ساختگی و چه واقعیت، تا چند ساعت دیگر شاهد کنفرانس رسمی سونی در شهر نیویورک آمریکا خواهیم بود به احتمال قوی کنسول های پلی استیشن اسلیم و پلی استیشن نئو در رویداد امشب رونمایی خواهند شد. مدل Forever Edition حقیقت داشته باشد یا خیر، بدون شک سونی موردی را برای پرده برداری در نمایشگاه E3 سال آینده نگه خواهد داشت. نظر شما چیست؟ آیا با عرضه کنسول بازی با قابلیت ارتقای سخت افزاری موافق هستید؟ آیا سونی امشب پرده از امکان عجیب و شگفت آور کنسول جدیدش بر خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • A.gh
    A.gh | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    اگه واقعی باشه عالی میشه
    و اگه نسل هشتم به این زودی ها عمرش تموم نشه

مطالب پیشنهادی