ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماریو به آیفون می آید

خالق سری بازی های ماریو و زلدا، شیگرو میاموتو افسانه ای دقایقی پیش روی استیج کنفرانس اپل در شهر سان فرانسیسکو رفت تا از بازی جدید شرکت برای سیستم عامل iOS رونمایی کند. بازی جدید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۱

خالق سری بازی های ماریو و زلدا، شیگرو میاموتو افسانه ای دقایقی پیش روی استیج کنفرانس اپل در شهر سان فرانسیسکو رفت تا از بازی جدید شرکت برای سیستم عامل iOS رونمایی کند. بازی جدید از سری ماریو با نام Super Mario Run، اواخر سال 2016 روی تلفن های همراه به صورت انحصاری برای سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد.

سوپر ماریو ران، یک بازی رانر بی پایان همانند Subway Surfer و Temple Run محسوب می شود که از لحاظ طراحی به Super Mario Bros. Deluxe که برای کنسول گیم بوی کالر منتشر شده بود شباهت بسیار دارد.

کمپانی نینتندو سال گذشته همکاری خود با شرکت ژاپنی DeNA را در زمینه عرضه و ساخت بازی های موبایل اعلام کرد و ماریو نیز یکی از همین چند عنوان تحت قرارداد به حساب می آید.

34ed4fd5-2600-4b39-a465-8dfaeecfdc9e_800-w600

این ها همه در حالی است که نینتندو احتمالا تا چند هفته دیگر از کنسول جدید خود که فعلا با اسم رمز NX می شناسیم رونمایی خواهد کرد و شایعات به انقلابی بودن این کنسول اشاره دارند.

به نظر می رسد که محصولات اپل تنها سخت افزاری نیست که می توان ماریو جدید را روی آن اجرا کرد و اگر طرح ها در مورد هیبریدی بودن NX حقیقت داشته باشد می توان به این نتیجه رسید که نینتندو سرمایه گذاری بسیار هوشمندانه ای صورت داده و امشب با حضور استراتژیک خود در کنفرانس اپل چندین گام به پیش افتاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی