ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کالبد شکافی پلی استیشن 4 اسلیم پیش از رونمایی رسمی را تماشا کنید؛ عدم پشتیبانی از 4K و مشکل داغ کردن

در حالی که کمتر از چند ساعت تا رونمایی رسمی پلی استیشن 4 اسلیم باقی مانده، به نظر می رسد سونی در حفظ اسرار خود ناکام مانده و نسخه های متعددی از این کنسول در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

در حالی که کمتر از چند ساعت تا رونمایی رسمی پلی استیشن 4 اسلیم باقی مانده، به نظر می رسد سونی در حفظ اسرار خود ناکام مانده و نسخه های متعددی از این کنسول در اختیار برخی از مردم و مخاطبین قرار گرفته؛ تا جایی که بعد از تست های مختلف به مراحل کالبد شکافی رسیده ایم.

مدل باریک شده کنسول نسل هشتمی سونی که به خاطر ظاهر نه چندان دلچسبش مورد انتقاد هواداران قرار گرفته، گویا از نکات منفی خاصی از جمله ایراد در سیستم برق رسانی و داغ کردن بیش از حد رنج می برد. وب سایت Links-Tech که بیشتر در حوزه سخت افزار و تکنولوژی فعالیت دارد، مطابق عادت به کالبد شکافی جدیدترین سخت افزار در دسترس پرداخته و با بررسی قطعات پلی استیشن 4 اسلیم به اطلاعات جالبی دست یافته است.

Playstation-4-Slim-1-1024x683-w600

بر اساس اخبار منتشر شده، این کنسول در حین فعالیت سنگین و اجرای بازی های بزرگ کاملا بی صدا عمل می کند، اما متاسفانه از مشکل داغ کردن رنج می برد. مشکل داغ شدن کنسول پلی استیشن 4 از همان بدو انتشار در سال 2013 گریبان گیر بسیاری از مشتریان بود و به نظر می رسد سونی نتوانسته این مسئله را در مدل اسلیم آن نیز برطرف کرده و حتی به نظر می رسد مشکل شدیدتر شده است.

علاوه بر این (هر چند کسی توقع چندانی نداشت) پلی استیشن 4 اسلیم از رزولوشن 4K (برای پخش ویدیو یا HDR) پشتیبانی نمی کند؛ با توجه به فعالیت های کمپانی رقیب و به خصوص مانور شدید مایکروسافت روی پشتیبانی از تکنولوژی HDR در کنسول اکس باکس وان اس، انتظار داشتیم سونی عکس العمل نشان دهد که اینطور نشد.

Playstation-4-Slim-9-1024x768-w600

احتمالا سونی برای این تکنولوژی روی کنسول آینده خود یعنی پلی استیشن 4 نئو تمرکز کرده است. بنابر اطلاعات منتشر شده، نسخه اسلیم این دستگاه خانگی در دو مدل 500 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه خواهد شد.

با نگاهی به شایعات و اخبار سطح اینترنت انتظار داریم پلی استیشن 4 اسلیم با قیمتی معادل 299 دلار و پلی استیشن نئو با قیمت 399 دلار در روز اول منتشر شوند. علاوه بر این گفته می شود سونی قصد دارد خبری در رابطه کنسول پلی استیشن ویتا را نیز با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

Playstation-4-Slim-7-1024x683-w600

قطعا نمی توان به شایعات و احتمالات بسنده کرد؛ در نتیجه تا چند ساعت دیگر می توانیم به اطلاعات رسمی و دقیق تری دست یابیم. مراسم رسمی سونی امشب راس ساعت 23:30 آغاز شده و می توانید پوشش زنده آن را از وب سایت دیجیاتو دنبال کنید.

در ادامه نیز می توانید کالبد شکافی کامل کنسول پلی استیشن 4 جدید (اسلیم) را تماشا کنید:

تصاویر برگزیده این کالبد شکافی را نیز مشاهده می کنید:

 

Playstation-4-Slim-8-1024x768-w600

Playstation-4-Slim-5-1024x683-w600

Playstation-4-Slim-3-1024x683-w600

Playstation-4-Slim-2-1024x683-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Behrooz Ad
    Behrooz Ad | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    والا یه سال دارم با ps4 کار میکنم مشکل داغی ندیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در ضمن خودps4 معمولی ویدیو 4k پخش میکنه این ده بار!1
    ,نکته بعدی hdr ..هر وقت بازی منتشر شد که قابلیت پخش hdr داشت اون موقع میشه بحث کرد سرش.که باید tv هم hdr باشه!!که عموما قیمت بالایی دارن!! مایکی کلا رو ویژگی های مانور میده که ربطی به کیفیت بالای بازی کردن نداره! خیلی! چهار تا انحصاری شاخ مثل ps نداده

    • Sobhan
      Sobhan | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

      این حجم از تعصب روی سونی بیسابقه اس
      نیچه

مطالب پیشنهادی