ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی مایکل کورس عرضه رسمی ساعت های هوشمند اندرویدی Access را آغاز کرد

یکی از جالب ترین جنبه های پوشیدنی های اندرویدی و عموما ساعت های هوشمند، استقبال بسیار خوب شرکت های ساعت سازی سنتی از آنهاست. مایکل کورس، یکی از شناخته شده ترین برندهای مُد حال حاضر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

یکی از جالب ترین جنبه های پوشیدنی های اندرویدی و عموما ساعت های هوشمند، استقبال بسیار خوب شرکت های ساعت سازی سنتی از آنهاست. مایکل کورس، یکی از شناخته شده ترین برندهای مُد حال حاضر دنیا هم به تازگی به جرگه سازندگان ساعت های هوشمند پیوسته و از نخستین برند ساعت هوشمند اندرویدی خود تحت عنوان Access رونمایی به عمل آورده است.

کمپانی مایکل کورس استارت برند Access را با هفت مدل ساعت هوشمند زده؛ از چهار مدل در سری Bradshaw گرفته تا سه مدل دیگر در سری Dylan. ارزان ترین ساعت های سری Access سیصد و پنجاه دلار قیمت دارند، و این در حالیست که گران قیمت ترین آن ها را می توانید با هزینه 395 دلار خریداری کنید.

اگرچه قیمت سیصد دلار برای یک ساعت هوشمند اندرویدی کمی گران به نظر می رسد، اما در قیاس با ساعت های هوشمند هزار و پانصد دلاری TAG Heuer Connected می توان گفت که ساعت های Access جز پوشیدنی های اندرویدی مقرون به صرفه به حساب می آیند.

کلیه ساعت های این سری از پردازنده جدید اسنپدراگون Wear 2100 به عنوان قلب تپنده بهره می برند، دارای فناوری شارژ بی سیم بوده و از بندهای قابل تعویض برخوردار هستند. مضاف بر این واچ فیس های این پوشیدنی های هوشمند تماما توسط طراحان مد کمپانی مایکل کورس طراحی شده اند.

برای خرید یکی از این ساعت های هوشمند می توانید همین حالا به فروشگاه آنلاین مایکل کورس مراجعه نمایید.

michael_kors_access_bright_sunlight-100680899-orig-w600 michael_kors_access_close_up_face-100680888-orig-w600 michael_kors_access_digital_face-100680889-orig-w600 michael_kors_access_engine_face-100680890-orig-w600 michael_kors_access_extra_shot-100680892-orig-w600 michael_kors_access_heart_face_ambient-100680894-orig-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی