ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش سهام نینتندو پس از معرفی ماریوی جدید برای آیفون افزایش یافت

مغز متفکر نینتندو یعنی شیگرو میاموتو امشب روی استیج کنفرانس اپل حضور پیدا کرد و Super Mario Run را برای iOS معرفی کرد. با این حساب، بزرگترین بازی این شرکت که البته برای همه ما نوستالژیک ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۲۸

مغز متفکر نینتندو یعنی شیگرو میاموتو امشب روی استیج کنفرانس اپل حضور پیدا کرد و Super Mario Run را برای iOS معرفی کرد. با این حساب، بزرگترین بازی این شرکت که البته برای همه ما نوستالژیک است، به طور رسمی پای خود را به دنیای تلفن های هوشمند باز کرد.

سهام داران نینتندو از این خبر خوشحال هستند چرا که سهام این شرکت با 19 درصد افزایش به 33.50 دلار به ازای هر سهم رسیده؛ گویا بازار مدت ها منتظر ورود این کمپانی بزرگ ژاپنی به عرصه بازی های تلفن های هوشمند بوده است.

اما بر خلاف بازی محبوب پوکمون گو (که در ایران ممنوع شده)، قارچ خور جدید را خود نینتندو ساخته و آن را به استودیوهای دیگرش نسپارده است. این باعث می شود سرمایه گذاران این شرکت خوشحال تر هم باشند. آن ها بعد از این که دریافتند نمی توانند به طور کامل روی پدیده پوکمون گو سرمایه گذاری کنند، سهام نینتندو با کاهش مواجه شد؛ اما حالا این شرکت دوباره به بازی برگشته و همه چیز در دستان خودشان است.

از طرف دیگر، Niantic که توسعه دهنده بازی پوکمون گو است اعلام کرده که بازی محبوبش برای اپل واچ هم عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی