ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش ماه آگوست شرکت HTC
تکنولوژی

گزارش مالی جدید HTC؛ بروز نشانه هایی از احیا با وجود ادامه روند نزولی

این روزها کمتر کسی به یاد می آورد که در گذشته ای نه چندان دور اچ تی سی محبوب ترین برند در بازار تلفن های هوشمند به حساب می آمده. واقعیت این است که روند ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۰

این روزها کمتر کسی به یاد می آورد که در گذشته ای نه چندان دور اچ تی سی محبوب ترین برند در بازار تلفن های هوشمند به حساب می آمده. واقعیت این است که روند افول این کمپانی چند سالی هست که بدون وقفه ادامه داشته و هر سال از سهم آن در بازار کاسته می شود. گرچه گزارش عملکرد مالی ماه آگوست این شرکت نیز حکایت از ادامه روند قبلی دارد، اما در عین حال برخی رگه هایی از امید نیز در آن دیده می شود.

بر اساس گزارش مذکور، این شرکت توانسته در این ماه حدود 210 میلیون دلار درآمد کسب کند، که این رقم نسبت به ماه قبل با 4.11 درصد رشد همراه بوده است. با آن که درآمد فوق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4.5 درصد افت داشته، اما در مقایسه با افت 79 درصدی سال به سال در ماه مارس، تا حدودی امیدوار کننده است.

این طور به نظر می آید که پرچمدار جدید اچ تی سی، HTC 10، عملکرد بهتری را نسبت به برادران پیشین خود بر جای گذاشته است. وضعیت حساب های بانکی این کمپانی تایوانی از زمان عرضه این محصول در انتهای ماه آوریل تا کنون، به طور مستمر در حال بهبود بوده است.

حدود دو سال است که موبایل ساز باسابقه آسیایی رقم سود میانگین سالانه خود را اعلام نکرده است. دلایل این پنهان کاری را می بایست در افزایش رقابت در بحث تکنولوژی های جدید و دشواری سرشاخ شدن با برندهای چینی در زمینه ارزان فروشی جستجو کرد.

البته هنوز همه چیز برای HTC به پایان نرسیده است. گفته می شود قرار است دو موبایل جدید گوگل، که به احتمال فراوان نامی جز نکسوس خواهند داشت، توسط تایوانی ها به تولید برسد. شاید فروش موفق این محصولات بتواند بهبودبخش حال و روز برند محبوب اچ تی سی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا اچ تی سی, بی نظیر بود, یاده دورانی که تو اوج بود بخیر, چه گوشی های, بی نقص و زیبا. امیدوارم مثل سابق بشه. اما عجیبه بیشتر از چهارساله همش داره ضرر میکنه و در هرسال آمار فروشش کاهش پیدا میکنه, چجوریه هنوز سرپاست؟

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    فقط اونایی که HTC دارن میدونن این کمپانی چیه.اصالت،کیفیت،زیبایی،دوام،به روزرسانی منظم،رابط کاربری خوب و غیره همه در گوشیهای HTCتجمیع شده،شما میری HTC میخری،تا چندسال بدون نقص،لگ،باگ،هنگ،افت سخت افزار،کم شدن کیفیت از جمله صفحه نمایش و بدنه برات کار میکنه.

  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    امیدوارم که Htc به وضع قبلش برگردد.
    یادمه وقتی نوکیا از بین رفت خیلی ناراحت کننده بود. چون شرکتی بود که در رشد صنعت موبایل تأثیر زیادی گذاشت.
    شرکت Htc هم همانند نوکیاست، امیدوارم از اشتباهاتش درس بگیرد و موبایل هایی را تولید کند که هر کسی را وسوسه به خریدش کند. چون واقعا کیفیت ساخت گوشیهاش جز اولین هاست.

  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    انشالا با پیکسلا بتونه از وضع سامسونگ بخوبی استفاده کنه و ورشکست نشه.اچ تی سی تخصصش موبایله و کسب وکار تخصصی دیگه کمتر داره و اگه سقوط کنه کیفیت تو بازار ازبین میره.اما سامسونگ کسب و کارای زیادی داره و هرگز ورشکست نمیشه.

  • sajjad.b
    sajjad.b | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

    سلام میشه ادرس ایمیل شرکت huawei بهم بگید ایمیل اصلی شرکت میخوام

    • سینا اکبری
      سینا اکبری | ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

      http://consumer.huawei.com/en/contact-us/index.htm?tag=hotline
      تمام اطلاعات تماس هستش.

مطالب پیشنهادی