ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکتیویژن از انتشار Infinite Warfare و بازسازی Modern Warfare برای پلی استیشن پرو پرده برداشت [تماشا کنید]

روزگاری نمایش عناوین Call of Duty را ردموندی ها برعهده داشتند و تقریبا عادت کرده بودیم طی هر رویدادی شاهد ساخته معروف اکتیویژن باشیم. با این وجود، نسل هشتم ژاپنی ها فرصت را غنیمت شمردند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۲:۰۰

روزگاری نمایش عناوین Call of Duty را ردموندی ها برعهده داشتند و تقریبا عادت کرده بودیم طی هر رویدادی شاهد ساخته معروف اکتیویژن باشیم. با این وجود، نسل هشتم ژاپنی ها فرصت را غنیمت شمردند و تصمیم گرفتند با امضای قراردادی انحصاری جایگاه مایکروسافت را بربایند. بنابراین هر رویدادی که از سوی سونی برگزار می شود، کال آو دیوتی یک پای ثابتش است.

امشب هم از این قاعده مستثنی نبود و Andy Hendrickson، مدیر ارشد کمپانی اکتیویژن، با حضور روی استیج گفت که Infinite Warfare و بازسازی Remastered دارای ورژن پلی استیشن پرو هستند. بنابراین بازیکن ها می توانند همزمان با عرضه کنسول، این دو عنوان را خریداری کنند.

او که صحبت هایش را با ستایش از پهنای باند حافظه بهتر پلی استیشن پرو و پردازنده بهبود یافته اش ادامه داد، افزود تیم سازنده نسبت به توانایی هایی که پلتفرم میان نسلی سونی به آن ها هدیه داده، هیجان زده است. همچنین تریلری از اینفینیت وارفیر روی پلی استیشن پرو به نمایش گذاشته شد تا بازیکن ها بیشتر با پیشرفت های گرافیکی عنوان جدید کال آو دیوتی آشنایی پیدا کنند.

پیش از تماشای این ویدیو، بد نیست بدانید با توجه به این که گفت شده پلی استیشن پرو از بازی های پلی استیشن 4 معمولی پشتیبانی می کند، اکتیویژن اذعان داشت که به واسطه یک پچ Black Ops 3 را به این پلتفرم می آورد. پلی استیشن پرو دهم نوامبر [20 آبان] و با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد. اینفینیت وارفیر هم چهارم نوامبر [14 آبان] به انتشار می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Armin
    Mohammad Armin | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    اين چيه ديگه شبيه درست كردن مسقره ها deadspace شده

مطالب پیشنهادی