ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با GeForce Experience 3.0 تجربه ای بهتر از بازی های ویدیویی داشته باشید

سال هاست که انویدیا با ویژگی های گوناگونی که همراه کارت های گرفیک خود هدیه می دهد توانسته انتخاب نخست گستره زیادی از بازیکن ها باشد. GeForce Experience یکی از همین قابلیت ها است که سعی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

سال هاست که انویدیا با ویژگی های گوناگونی که همراه کارت های گرفیک خود هدیه می دهد توانسته انتخاب نخست گستره زیادی از بازیکن ها باشد. GeForce Experience یکی از همین قابلیت ها است که سعی دارد تجربه ای بهتر را برای دارندگان کارت های گرافیک GeForce GTX به ارمغان بیاورد.

پس از ماه انتظار، سرانجام انویدیا طی خبری خوشحال کننذه اعلام کرد که تمام بازیکن ها از امروز می توانند دست به دانلود جدیدترین ورژن این اپلیکیشن بزنند. پیش از پرداخت به قابلیت هایی که بروزرسانی برنامه انویدیا ارائه می دهد، بد نیست بدانید GeForce Experience نام برنامه ای همراه است که سخت افزار بازیکن ها را ارزیابی کرده و بهترین تنظیمات ممکن را برای هر بازی مشخص می کند.

جدا از این قابلیت گرفتن تصاویر یا ویدیوها، استریم با GeForce Share و دریافت ساده تر درایورها هم خواهید داشت. بر اساس گفته انویدیا، GeForce Experience 3.0 آمده تا با بهبود عملکرد تجربه ای به مراتب بهتر را به وجود بیاورد. آن ها اذعان داشته اند که این ورژن سه برابر سریع تر از گذشته بوده و تنها نیمی از مموری را مصرف می کند.

همچنین شاهد یک رابط کاربری جدید هستیم. برای اطلاعات بیشتر از GeForce Experience یا دانلود این نرم افزار می توانید به اینجا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی