ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عنوان Super Mario Run در آینده برای اندروید نیز عرضه خواهد شد

شب گذشته رویداد کمپانی اپل با اتفاقات بزرگی همراه بود. اهالی کوپرتینو در جریان رویداد خود سخت افزارهای جدیدی از جمله سری دوم اپل واچ، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را معرفی کردند. اگر بخواهیم صادقانه ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

شب گذشته رویداد کمپانی اپل با اتفاقات بزرگی همراه بود. اهالی کوپرتینو در جریان رویداد خود سخت افزارهای جدیدی از جمله سری دوم اپل واچ، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را معرفی کردند.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، به غیر از موارد بالا یکی از بزرگ ترین معرفی های اپل مربوط به بازی ماریو می شد. Super Mario Run (سوپر ماریو ران) با همکاری اپل و نینتندو معرفی شد و قرار است در آینده ای نزدیک روی فروشگاه اپ استور منتشر شود.

آخرین ساخته ی نینتندو برای پلتفرم های همراه یک رانر بی پایان است که می توانید برای اولین بار آن را روی سیستم عامل آی او اس تجربه کنید. تاریخ دقیقی برای عرضه ی این عنوان در نظر گرفته نشده است، اما احتمال می رود که هم زمان با عرضه ی آیفون 7 در 16 سپتامبر این بازی نیز روی فروشگاه اپ استور قرار گیرد.

البته ترجیح دادن آی او اس توسط نینتندو اقدام دور از انتظاری نبود؛ بیشتر توسعه دهندگان بازی های ویدیویی روی دیوایس های همراه، به دلیل یکسان بودن اکوسیستم آی او اس و استفاده از سخت افزار های مشابه، به جای پلتفرم اندروید ابتدا به سراغ این سیستم عامل می روند.

به هر حال این مسئله دلیلی بر انحصاری بودن سوپر ماریو ران نیست. مطمئناً عرضه ی این بازی روی پلتفرم اندروید میلیون ها کاربر این سیستم عامل را شگفت زده خواهد کرد.

نینتندو نیز طی بیانیه ای مبهم گفته است که آن ها قصد دارند سوپر ماریو ران را در آینده ای نزدیک برای پلتفرم اندروید هم عرضه کنند. این بدان معناست که هنوز روی سیستم عامل اندروید تاریخ عرضه ی مشخصی برای این بازی در نظر گرفته نشده و ممکن است قرار گرفتن آن روی گوگل پلی تا سال 2017 به طول بیانجامد.

نینتندو تا به حال تجربه ی زیادی در بحث بازی های موبایل نداشته است؛ در واقع بهترین تجربه ی آن ها مربوط به عنوان پوکمون گو می شود که حق امتیاز آن در اختیار Pokemon Company است. این عنوان اعتیاد آور آخرین ساخته ی استودیو Niantic به شمار می رود که چندی پیش با همکاری محدود نینتندو برای پلتفرم های همراه عرضه شد.

ماریو عنوانی است که خیلی ها سال های سال خواستار عرضه ی آن روی پلتفرم های موبایل بوده اند. حال این امر محقق شده و شاهد عرضه ی عنوانی از ماریو روی پلتفرم های همراه هستیم.

سوپر ماریو ران برای اولین بار روی آی او اس منتشر می شود؛ همین امر و دادن زمان به نینتندو، به آن ها کمک می کند تا از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنند.

باید گفت که این کمپانی شرقی به ظاهر در رویداد زنده ی اپل در شهر سان فرانسیسکو عملکرد قابل قبولی داشته است. با این حال برای تصمیم گیری نهایی باید تا زمانه عرضه ی سوپر ماریو ران و تجربه ی آن توسط میلیون ها کاربر صبر کنیم.

سوپر ماریو ران یک بازی پولی بوده اما به گفته ی اعضای نینتندو شاهد هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای در آن نیستیم. نظر شما در مورد ماریو و عنوان تازه معرفی شده ی آن برای پلتفرم های همراه چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pooriapooria
    pooriapooria | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    زیاد واسه ایران فرقی نمیکنه چون تا ایفون بخواد تو ایران بیاد تا اون موقع 100بار ماریو واسه اندرویدم اومده...شاید قبل اینکه ایفون ایران بیاد ماریو واسه گوشی های اندرویدی اومده

  • Nami Modarressi
    Nami Modarressi | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    بشينيد تا بياد

  • آریا . M
    آریا . M | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    کاش فقط نسخه سبک Run نباشه و نسخه کلاسیک هم ساخته بشه

مطالب پیشنهادی