ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی SMS Forwarder؛ اپلیکیشنی برای دایورت پیامک ها به ایمیل و شماره های دیگر

اگر بیش از یک شماره تلفن دارید، احتمالا بارها شده که از قابلیت دایورت یا انتقال تماس اپراتور همراه تان استفاده کرده اید. با فعالسازی حالت دایورت، می توانید تلفن همراه اصلی تان را خاموش کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

اگر بیش از یک شماره تلفن دارید، احتمالا بارها شده که از قابلیت دایورت یا انتقال تماس اپراتور همراه تان استفاده کرده اید. با فعالسازی حالت دایورت، می توانید تلفن همراه اصلی تان را خاموش کرده و تماس ها را به خط دیگری که مشغول استفاده از آن هستید منتقل کنید.

اما در مورد پیامک ها چطور؟ آیا پیامک ها را هم می توان به خطوط دیگر منتقل کرد؟ اپراتورهای تلفن همراه این قابلیت را به مشتریان خود ارائه نمی کنند، اما با اپلیکیشن های شخص ثالثی مثل SMS Forwarder می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

SMS Forwarder می تواند کلیه پیامک های دریافتی تان را به خطوط دیگر یا حساب های ایمیل شما بفرستد. بنابراین می توانید موبایل اصلی تان را با خیال راحت در خانه بگذارید، تلفن همراه دیگر خود را برداشته و مطمئن باشید که هیچ کدام از پیامک هایتان را از دست نخواهید داد.

One -w600

SMS Forwarder برای انجام وظیفه اش گزینه های متعددی در اختیار کاربر قرار داده. می توانید پیامک های دریافتی تان را نه فقط به یک شماره، بلکه به چندین شماره یا گروهی از مخاطبین دایورت کنید. البته توجه داشته باشید که هزینه این انتقال درست مثل پیامک زدن معمولی، توسط اپراتور شما محاسبه می شود.

اما گفتیم که SMS Forwarder امکان ارسال پیامک ها به ایمیل را هم دارد. در حال حاضر می توانید متن پیامک ها را به حساب های کاربری یاهو و جیمیل تان منتقل کنید، اگرچه این قابلیت اپلیکیشن ممکن است در بعضی تلفن های هوشمند به درستی کار نکند.

برای انتقال پیامک ها به ایمیل لازم است که دسترسی های خاصی به اپلیکیشن داده و تنظیمات ایمیل تان را دستکاری کنید. در هر صورت اگر موفق به دادن دسترسی به SMS Forwarder شوید، مطمئنا این قابلیت را بسیار مفید و کارآمد خواهید یافت.

گاهی ممکن است به خاطر ضعف آنتن، پروسه انتقال پیامک ها به طور کامل انجام نشود. SMS Forwarder این حالت را تشخیص می دهد، بنابراین می توانید با زدن تیک Resend fail messages در تنظیمات اپ آن را وادار کنید که تا حصول اطمینان از انتقال پیامک دست از ارسال آن نکشد.

حتی می توانید اپ را طوری تنظیم کنید که انتقال پیامک ها را در ساعات مشخصی از روز انجام بدهد. این قابلیت و موارد دیگری که گفتیم، از SMS Forwarder اپلیکیشنی ایده آل و فوق العاده کاربردی ساخته اند.

اگر به غیر از انتقال تماس ها به وسیله ای برای انتقال پیامک هم نیاز دارید، SMS Forwarder یکی از بهترین گزینه های اندروید برای این کار محسوب می شود.

SMS Forwarder

SMS Forwarder

سازنده: Yasmani قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    اپلیکیشن خوبیه و ایده ی خوبی داشته اما این مسئله که همیشه باید موبایل خط اول روشن باشه زیاد جالب نیست البته چاره ای هم نیست برای کار کردن اپلیکیشن باید گوشی روشن باشه!

  • حسن
    حسن | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

    اینو نصب کنیم ایمیل در از پیام های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول میشه

مطالب پیشنهادی