ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی اپل پلاگ برای آیفون های قدیمی تر
تکنولوژی

اپل پلاگ؛ شوخی هوشمندانه کاربران با ماجرای حذف جک هدفون در آیفون 7

بی شک حذف جک هدفون در آیفون های ۷، یکی از جسورانه ترین تصمیماتی بود که مدیران اپل در یکی دو سال اخیر اتخاذ کرده اند، تصمیمی که طرفداران و مخالفانی سرسخت را در اطراف خود می ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

بی شک حذف جک هدفون در آیفون های ۷، یکی از جسورانه ترین تصمیماتی بود که مدیران اپل در یکی دو سال اخیر اتخاذ کرده اند، تصمیمی که طرفداران و مخالفانی سرسخت را در اطراف خود می بیند.

مدیران اپل درگاه لایتنینگ و ایرپادهای بی سیم را به عنوان راهکار جایگزین معرفی کرده اند و از تصمیم خود دفاع می کنند، اما با این وجود هنوز تعداد قابل توجهی از کاربران به این امر معترض هستند.

در همین راستا هنرمندان استودیوی طراحی Nicer دست به کار شده اند تا «اپل پلاگ» (Apple Plug) را برای صاحبان آیفون های قدیمی تر عرضه نمایند.

ایده اصلی اپل پلاگ آن است که اگر، عمده ترین تفاوت آیفون ۷ با نسل قبل خود حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری باشد، پس به جای خرج رقمی گزاف و جایگزینی آیفون ۶ و ۶s سال های قبل، شما می توانید با خرید یک عدد اپل پلاگ و قرار دادن آن در محل جک مذکور، صاحب یک آیفون ۷ شوید!

Apple-plug-troll3-2

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید، کاربر می تواند این قطعه کوچک را در محل جک هدفون آیفون های قدیمی تر قرار دهد تا بتواند حس داشتن یک آیفون ۷ را با کمترین هزینه تجربه نماید.

نکته جالب اپل پلاگ های طراحی شده توسط استودیوی Nicer، گذشته از شعار اپل گونه اش، رنگ بندی بخش انتهایی آنها متناسب با رنگ بندی موجود آیفون های مدل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ است تا هماهنگی کاملی با بدنه موبایل شما داشته باشد.

گرچه اپل پلاگ وجود خارجی ندارد و تنها یک شوخی بامزه است، اما قطعاً کنایه موجود در آن توسط هر فردی درک می شود؛ آیا عقلانی است با هزینه ای بیشتر آیفونی را خریداری کنیم که نسبت به نسل قبل خود چیزی را کم دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • وحید 78
    وحید 78 | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    هخخخخ ???

    دمشون گرم بهتربن پست امروز بود?

    از اپل هم بخاطر اینکه بساط خندوندن مارو فراهم کرد تشکر ویژه میکنم??

  • sajjad
    sajjad | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    خخخ خیلی جالب بود

  • محمد علی
    محمد علی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    اگه هواوی اینو میزد یه شاهکار بود اما برای اپل میتونه روز های افول رو نشون بده.البته واسه خریدار ها خیلی بد هم نیستا.خیلی از قسمت ها رو اپدیت کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی