ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام آیفون ۷
تکنولوژی

اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت های جدید عکاسی برای آیفون 7 است

شبکه اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک گذاری عکس، قصد دارد اولین پلتفرمی باشد که از قابلیت های تازه عکاسی آیفون های جدید اپل پشتیبانی می کند. این خبر را ایان اسپالتر (Ian ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

شبکه اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک گذاری عکس، قصد دارد اولین پلتفرمی باشد که از قابلیت های تازه عکاسی آیفون های جدید اپل پشتیبانی می کند.

این خبر را ایان اسپالتر (Ian Spalter) مدیر واحد طراحی این کمپانی و در خلال مراسم دیشب اپل اعلام کرد و قول داد که تمام ظرفیت های تازه دوربین آیفون ۷ در اینستاگرام قابل استفاده باشد.

اول از همه، به زودی خواهید توانست لنز دوربین این موبایل را با کشیدن انگشت از بالا و پایین در پنجره عکاسی اپلیکیشن مذکور کنترل کنید و از این طریق میزان زوم اپتیکال-دیجیتال را به دلخواه تعیین نمایید.

علاوه بر این، با بهره گیری از موتور تپتیک می توانید در حین عکاسی و فیلمبرداری از میزان زوم فعال شده باخبر گردید.

قرار است تمام فیلترهای اپلیکیشن اینستاگرام طوری بازتنظیم شوند که بتوان از محدوده رنگی وسیع تر نمایشگر آیفون ۷ به طور کامل بهره برد. ضمن این که با استفاده از قابلیت تاچ سه بعدی نمایشگر بر روی آیکون این اپلیکیشن، می توانید به سرعت عکسی را به بخش تازه اضافه شده «Instagram Story» بیافزاید.

در انتها نیز باید گفت که اینستاگرام قصد دارد از API تازه « Live Photos» سیستم عامل iOS ۱۰ برای ساخت فایل های GIF بومرنگی استفاده نماید.

به نظر می رسد نمی بایست انتظار عرضه آپدیت جدید اپلیکیشن اینستاگرام را تا پیش از ۱۳ سپتامبر، روز ارائه نسخه پایدار iOS ۱۰، بکشیم.

پیش فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از روز جمعه آغاز خواهد شد و اپل عرضه این محصولات را نیز از یک هفته بعد از آن شروع می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۰ شهریور ۱۳۹۵

    چرا واسه گوشی ال جی جی پنج این کارو نکرد؟

  • بیژن
    بیژن | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    چرا قبلا که اچ تی سی دوربین دوگانه زده بود این کارو نکرد؟!

مطالب پیشنهادی