ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل نمونه تصاویر به ثبت رسیده با دوربین آیفون 7 را منتشر کرد

پس از انتشار شایعات مختلف، بالاخره شب گذشته بود که اپل به صورت رسمی از آیفون 7 رونمایی نمود و اعلام کرد این موبایل هوشمند، به دوربینی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ دوربینی که یکی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

پس از انتشار شایعات مختلف، بالاخره شب گذشته بود که اپل به صورت رسمی از آیفون 7 رونمایی نمود و اعلام کرد این موبایل هوشمند، به دوربینی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ دوربینی که یکی از هیجان انگیزترین قابلیت های آیفون جدید اهالی کوپرتینو به شمار می رود.

از منظر سخت افزاری، رزولوشن سنسور آیفون 7 شاید نسبت به قبل تغییری نکرده باشد اما بهبودهای حاصل شده در سیستم اپتیکال سبب گشته تا دوربین از قابلیت جذب نور بهتری نسبت به سابق بهره مند باشد. گشودگی دهانه لنز F1.8 هم به دوربین اجازه می دهد تا 50 درصد نور بیشتری نسبت به آیفون 6 اس دریافت کند و لرزشگر اپتیکال هم امکان تنظیم و پایین تر آوردن سرعت شاتر را فراهم آورده است.

در نتیجه تمام این قابلیت ها، آیفون 7 باید بتواند حتی در تاریک ترین محیط ها نیز تصاویری با کیفیت به ثبت برساند. البته با وجود اینکه تمام قابلیت های دوربین آیفون در تئوری بسیار جالب هستند اما تا زمانی که نمونه تصاویر ثبت شده به کمک آن مشاهده نشود، نمی توان نظری قطعی درباره اش داشت.

خوشبختانه کمپانی اپل به تازگی تصاویری در وب سایت خود قرار داده که به کمک دوربین آیفون 7 به ثبت رسیده اند و امکان مشاهده آنها در پایین وجود دارد. همانطور که انتظار می رفت، تمام تصاویر بسیار باکیفیت و زیبا به نظر می رسند و حالا می توان گفت که انتظاراتمان از دوربین جدید اپل حتی بیشتر از قبل هم شده است. در نهایت ناگفته نماند که آیفون 7 اپل در تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور) با قیمت پایه 649 دلار عرضه خواهد شد.

iPhone-7-Sample-Photo-3-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple7-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple6-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple5-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple4-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple3-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple2-w600 Official-iPhone-7-photo-samples-from-Apple1-w600 iPhone-7-Sample-Photo-4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • محمد علی
    محمد علی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    ساده اونه که فکر کنه این عکس ها رو با ایفون گرفتن بدون هیچ گونه افکت یا تغییری

  • mohammad reza
    mohammad reza | ۱۹ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا بعضیا به چه امیدی این آشغالا رو میخرن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی